زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیش بینی همسر اسطوره فقید استقلال درباره آینده این باشگاه

فریده شجاعی همسر اسطوره فقید استقلال معتقد است شرایط این تیم قطعاً در آینده می‌تواند بهتر شود.
24 مهر 1403
شناسه : 125896
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/125896
122+
بالا
فریده شجاعی همسر اسطوره فقید استقلال معتقد است شرایط این تیم قطعاً در آینده می‌تواند بهتر شود.

 حادثه 24 - فریده شجاعی همسر اسطوره فقید استقلال معتقد است شرایط این تیم قطعاً در آینده می‌تواند بهتر شود.

 استقلال جمعه به مصاف ذوب آهن خواهد رفت و سه‌شنبه هفته آینده نیز با النصر عربستان در امارات مسابقه می‌دهد.

در چنین شرایطی اما هنوز بحث پیرامون انتخاب سرمربی جدید استقلال داغ است و دکتر فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری که خودش هم به نوعی یکی از پیشکسوتان استقلال محسوب می‌شود، در گفتگو با خبرورزشی تاکید دارد که برای سهراب بختیاری‌زاده آرزوی موفقیت می‌کند و دلش می‌خواهد آبی پوشان را دوباره اوج گرفته ببیند.

همسر اسطوره فقید استقلال به همکارمان گفت: سهراب بختیاری‌زاده هم در تیم ملی و هم در استقلال شاگرد منصور بود و شوهرم علاقه زیادی به او داشت. رابطه‌شان با یکدیگر خیلی خوب بود و یادم نمی‌رود که سهراب چقدر برای استقلال زحمت کشیده است. دلم می‌خواهد این تیم نتیجه بگیرد و بختیاری زده نیز به عنوان یکی از پیشکسوتان باشگاه روزهای خوبی را در استقلال سپری کند. شما مطمئن باشید وضعیت استقلال همیشه این طوری نمی‌ماند و قطعاً روزهای خوب باشگاه نیز از راه می‌رسد. خیلی دلم می‌خواهد استقلال این جمعه به پیروزی برسد و در دبی نیز موفق به شکست النصر شود چون اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، شرایط خیلی بهتری برایش ایجاد خواهد شد.

فریده شجاعی در ادامه به نکته جالبی هم اشاره کرده و تصریح کرد: از سال ۱۳۹۵ که منصور فوت کرد، تمام سرمربیان داخلی این تیم تا امروز شاگرد شوهرم بوده‌اند و این خیلی برای همه اعضای خانواده ما لذت بخش و غرورانگیز است که می‌بینیم شاگردان منصور پورحیدری به چه مدارج بالایی رسیده‌اند. از علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی گرفته تا محمود فکری، جواد نکونام، مجید نامجومطلق و همین سهراب بختیاری زاده...

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید

ارسال نظر