زمان مطالعه: دقیقه

عاقبت ۷ دختر اینستاگرامی که فیلم‌های مبتذل منتشر می‌کردند

رئیس پلیس فتا بوشهر از احضار و دستگیری ۷ زن و دختر جوان و نوجوان که محتوای مبتذل اینستاگرامی تولید و منتشر می‌کردند خبر داد.
23 مهر 1403
شناسه : 125787
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/125787
93+
بالا
رئیس پلیس فتا بوشهر از احضار و دستگیری ۷ زن و دختر جوان و نوجوان که محتوای مبتذل اینستاگرامی تولید و منتشر می‌کردند خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس فتا بوشهر از احضار و دستگیری ۷ زن و دختر جوان و نوجوان که محتوای مبتذل اینستاگرامی تولید و منتشر می‌کردند خبر داد.

سرهنگ مهدی قاسمی رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: ۷ زن و دختر جوان و نوجوان که در پوشش ورزش گروهی محتوای مبتذل اینستاگرامی تولید و منتشر می‌کردند، در شهر بوشهر احضار شدند.

وی ادامه داد: اعضای این باند در ساعات خلوت و در مناطق کم‌تردد سواحل بوشهر در پوشش ورزش گروهی تولید محتوا کرده و برای افزایش دنبال‌کننده و جذب مشتری آنها را در ده‌ها صفحه اینستاگرامی منتشر می‌کردند.

سرهنگ قاسمی اظهار کرد: با توجه به حجم و میزان بالای انتشار محتواهای مبتذل مجرمانه تولیدشده توسط این باند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، سردسته و اعضا دستگیر یا احضار شده و با توقیف تجهیزات دیجیتال مورد استفاده در اقدامات مجرمانه، تارنماهای در اختیار آنان مسدود یا محتواهای مجرمانه حذف و سالم‌سازی شد.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر افزود: این افراد در نهایت به مراجع ذی‌صلاح قضایی برای سیر مراحل نهایی قانونی معرفی شدند.

آخرین اخبار «حوادث بوشهر» را در صفحه حوادث بوشهر حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر