زمان مطالعه: 2 دقیقه

عاملان تخریب خودروی شهروندان در محله دیلمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی و تخریب خودروی شهروندان در محدوده دیلمان در کمتر از ۵ ساعت با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و کلانتری خبر داد.
22 مهر 1403
شناسه : 125740
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/125740
80+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی و تخریب خودروی شهروندان در محدوده دیلمان در کمتر از ۵ ساعت با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و کلانتری خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی و تخریب خودروی شهروندان در محدوده دیلمان در کمتر از ۵ ساعت با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و کلانتری خبر داد.

 سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخورد با برهم‌زنندگان امنیت و آرامش شهروندان، گفت: در پی وقوع درگیری و تخریب خودرو شهروندان ساعت 1 بامداد نوزدهم مهرماه امسال در محدوده محله دیلمان شهرری توسط افرادی ناشناس، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات شهرستان و کلانتری 131 شهرری با حضور در محل ضمن اخذ گزارش و مستندات تخریب تعدادی خودرو از شهروندان، تحقیقات اولیه را جهت شناسائی عاملان این حرکت غیرقانونی آغاز و با انجام اقدامات فنی و پیچیده اطلاعاتی، سرنخ‌هایی از هویت این افراد به دست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه تصریح کرد: پس از تحقیقات گسترده، تیم عملیات پلیس اطلاعات شهرستان ری عاملان درگیری و تخریب خودروها را شناسائی و در چند عملیات غافلگیرانه 4 نفر متهم دستگیر و به مقر پلیس اطلاعات منتقل کردند.

وی بیان داشت: متهمان دستگیر شده که از اراذل‌واوباش نوظهور بودند به جرم خود اعتراف کردند و پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه تمامی اعضای باند این اقدام جنون آمیز در کمتر از 5 ساعت توسط پلیس دستگیر شده‌اند، خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: پلیس همواره حافظ جان و مال شهروندان بوده و با تمام توان و اقتدار کامل و در چهارچوب قانون اجازه جولان به مجرمان و قانون‌گریزان نخواهد داد تا این احساس امنیت در جامعه که حاصل خون شهدا بوده خدشه‌دار گردد و از شهروندان نیز انتظار است با گزارش سریع اقدامات غیرقانونی و موارد مشکوک، پلیس را در ارتقای احساس امنیت اجتماعی یاری رسانند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر