زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظلمی که جواد نکونام به بازیکن جوان استقلال کرد / حمایت ویژه قلعه نویی از این بازیکن

محمدمهدی زارع پدیده این فصل استقلال، مورد توجه جوادنکونام قرار نگرفت.
18 مهر 1403
شناسه : 125570
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/125570
423+
بالا
محمدمهدی زارع پدیده این فصل استقلال، مورد توجه جوادنکونام قرار نگرفت.

حادثه 24 -  محمدمهدی زارع پدیده این فصل استقلال، مورد توجه جوادنکونام قرار نگرفت.

یکی از نکات عجیب لیست تیم ملی حضور یک بازیکن ناشناخته و جوان بود. محمدمهدی زارع مدافع میانی گل گهر ناگهان و بعد از انجام چند بازی برایگل گهر به تیم ملی دعوت شد تا سورپرایز قلعه نویی لقب بگیرد. این بازیکن۲۱ ساله و ۱۹۲ سانتی‌متری سابقه حضور در آکادمی استقلال را دارد. او ۲سال قبل با تیم تحت هدایت آرش برهانی، قهرمان لیگ امیدها شد و به وسیلهریکاردو ساپینتو سر از تمرینات تیم بزرگسالان درآورد. البته که این حضورمنجر به انجام بازی رسمی نشد.

مدافع شیرازی اسبق استقلال، فصل گذشته به جم رفت تا لباس تیم پارسجنوبی را به تن کند. امیدرضا روانخواه به این بازیکن میدان داد و زارع یکیاز پدیده‌های فصل گذشته لیگ آزادگان بود و باعث شد تا مورد توجه چند تیملیگ برتری قرار بگیرد و در نهایت هم با گل گهر قرارداد امضا کرد.

ماجرای عجیب اینجاست که نکونام اصلا به این بازیکن روی خوش نشان ندادو این بازیکن هم مجبور شد از استقلال جدا شود و به پارس جنوبی جم برود. انتقالی که رایگان انجام شدو سرمربی وقت استقلال ترجیح داد به جای نگهداشتن زارع جوان به سراغ جذب ایمان سلیمی برود.

نکته جالب توجه اینجاست که در نقل و انتقالات تابستانی امسال استقلال بانظر جواد نکونام به سراغ جذب سامان فلاح مدافع گل گهر سیرجان رفت وبرای جذب این بازیکن مبلغ بسیار بالایی را به گل گهر سیرجان پرداخت کرد وگل گهر هم برای جایگزینی فلاح به سراغ خرید زارع و او را با مبلغی درحدود ۱ میلیارد تومان از پارس جنوبی به خدمت گرفت و حالا این بازیکن درتیم ملی حضور دارد.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید

ارسال نظر