زمان مطالعه: 1 دقیقه

درخواست ستاره جوان فوتبال از قلعه‌نویی / می‌خواهم به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شوم

رضا غندی‌پور مهاجم جوان ملوان این تیم را مدعی قهرمانی می‌داند.
17 مهر 1403
شناسه : 125529
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/125529
83+
بالا
رضا غندی‌پور مهاجم جوان ملوان این تیم را مدعی قهرمانی می‌داند.

حادثه 24 -رضا غندی‌پور مهاجم جوان ملوان این تیم را مدعی قهرمانی می‌داند.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در این فصل با هدایت مازیار زارع عملکرد خیره‌کننده‌ای تا پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر داشته و انزلی‌چی‌ها اکنون با ۱۴ امتیاز(هم امتیاز با پرسپولیس و فولاد) در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. یکی از عوامل موفقیت ملوان در فصل جاری درخشش مهاجم ۱۸ ساله این تیم در خط حمله است که با ۴ گل زده در رده برترین گلزنان لیگ جای دارد.

 گزیده صحبت‌های «رضا غندی‌پور» درباره عملکرد تیم ملوان در لیگ برتر در ادامه بخوانید:

{فرصت‌سوزی برای صدرنشینی با تساوی مقابل نساجی} در این بازی هرچه زدیم به در بسته خورد. خود من هم یکی دو موقعیت خوب داشتم که تبدیل به گل نشد و حیف شد که سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.
{آمار خوب در لیگ برتر} سه گل زدم و یک پنالتی گرفتم، اما این آمار برایم زیاد مهم نیست و به موفقیت تیم فکر می‌کنم. کار من گل زدن است، اما اولویت با این است که بتوانم خواسته‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنم.
{رسیدن به تیم ملی} آنقدر تلاش می‌کنم تا به تیم ملی دعوت شوم، اما اگر هم این اتفاق رخ ندهد، من کارم را می‌کنم تا به اهدافم برسم.
{پیش‌بینی جایگاه ملوان} شاید خیلی‌ها باور نکنند، اما از نظر من، ملوان مدعی قهرمانی است. ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و هر بازی برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم تا به امید خدا در انتهای فصل دست به کارهای بزرگی بزنیم.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر