زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فاجعه در یک قدمی پرسپولیس / ستاره پرسپولیس قراردادش را تمدید نکرد

اوستون اورونوف هنوز جواب قطعی در رابطه با بحث تمدید قراردادش با این باشگاه را به مسئولان این مجموعه اعلام نکرده است.
11 مهر 1403
شناسه : 125213
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/125213
110+
بالا
اوستون اورونوف هنوز جواب قطعی در رابطه با بحث تمدید قراردادش با این باشگاه را به مسئولان این مجموعه اعلام نکرده است.

اوستون اورونوف هنوز جواب قطعی در رابطه با بحث تمدیدقراردادش با این باشگاه را به مسئولان این مجموعه اعلام نکردهاست.

حادثه 24 - پیرو جلسه اخیر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس وتاکید دوباره بر تمدید قرارداد اوستون اورونوف این بازیکن و مدیربرنامه‌اش هنوز پاسخی در این باره به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند.

اخبار رسیده از افراد نزدیک به این بازیکن ازبکستانی حکایت ازآن دارد که همچنان یک پیشنهاد بسیار مطلوب از سوی یکی ازتیم‌های قطری در دست مدیر برنامه‌های اورونوف است که باعثشده این بازیکن - که در سایت ترانسفر مارکت با قیمت دو و نیممیلیون یورو ارزش‌گذاری شده - در تصمیم گیری برای آینده‌اشدچار تردید شود.

طبق آنچه در قرارداد اورونوف و باشگاه پرسپولیس منعقد شده اینبازیکن تا تاریخ نهم تیرماه سال ۱۴۰۴ یعنی پایان فصل فوتبالیجاری با این تیم قرارداد دارد و تا آن زمان می‌تواند در این بارهتصمیم‌گیری کند که آیا می‌خواهد در پرسپولیس بماند یا نه.

آنچه در حال حاضر در این ارتباط از باشگاه پرسپولیس به گوشمی‌رسد این است که اورونوف به رغم علاقمندی زیادش به تیمپرسپولیس و هواداران این تیم فعلاً تصمیمی در رابطه با تمدیدقرارداد نگرفته است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال دارد مدیر برنامه اینبازیکن به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد بدهد در صورت تامینخواسته‌های مالی بازیکنش قرارداد اورونوف به مدت دو فصل دیگربا باشگاه پرسپولیس تمدید شود اما این منوط بر آن است کهپیشنهاد دیگر اورونوف ارزش بیشتری نسبت به پیشنهادپرسپولیس نداشته باشد یا اینکه در این حد فاصل پیشنهادوسوسه انگیزتری از تیم های بهتر و احتمالا اروپایی دریافت نکند.

ناگفته نماند؛ استون اورونوف در فصل زمستانی نقل و انتقالاتلیگ برتر بیست و سوم به پرسپولیس پیوست و در نیم فصل دوم لیگبرتر گذشته از ارکان اصلی و موثر در رسیدن این تیم به عنوانقهرمانی به شمار رفت.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر