زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حاشیه جدید در باشگاه استقلال / کتک‌کاری هواداران استقلال جلوی سرمربی

استقلال در نیمه دوم دهه ۸۰ ماجراهای عجیب و غریبی را به چشم دید
11 مهر 1403
شناسه : 125207
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/125207
185+
بالا
استقلال در نیمه دوم دهه ۸۰ ماجراهای عجیب و غریبی را به چشم دید

حادثه 24 - یازدهم مهر سال ۱۳۸۷ عکس‌هایی از تمرین استقلالمنتشر کرد که سر و صدای عجیبی راه انداخت و کار حتی بهبرنامه ۹۰ هم کشیده شد.

در آستانه بازی با پرسپولیس، تماشاگران استقلال برای روحیهدادن به بازیکنان این تیم سر تمرین حاضر شدند اما میان آن‌هادودستگی ایجاد شده و کم‌کم شعارهای حمایتی جای خود را بهتقابل هواداران داد. لحظاتی بعد گروهی از لیدرها و بوقچی‌ها بهجان هم افتادند و کار به کتک‌کاری کشیده شد! ابتدا همه فکرمی‌کردند قضیه جمع می‌شود اما فضا به جایی رسید که حتیتمرین را هم تحت تاثیر قرار داد و برای دقایقی کار تعطیل شد.

 چند نفر از تماشاگران استقلال علیه گروهی از بازیکنان و مربیانهم شعار دادند تا باعث عصبانیت افرادی همچون محمود فکریشوند! البته امیر قلعه‌نویی و صمد مرفاوی، سرمربی و دستیار اولاو در استقلال ترجیح دادند تماشاگر باشند و وارد ماجرا نشدند.

این کتک‌کاری در آستانه دربی سر و صدای بسیار زیادی داشت وموجب واکنش مدیران باشگاه استقلال در روزهای بعد شد. دقیقااز همان زمان بود که مدیریت وقت باشگاه استقلال مدعی شدندبرخی افراد نباید به تیم نزدیک شوند و همین مسئله در ماه‌های بعدزمینه اختلاف گروهی از آن‌ها با کادر فنی را فراهم آورد.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر