زمان مطالعه: دقیقه

ادعای نیویورک تایمز درباره حمله تهران تا ساعاتی دیگر / تلاش نتانیاهو برای تماس با پوتین

یدیعوت آحارونوت: تلاش‌ نتانیاهو برای تماس تلفنی با پوتین در پی دریافت خبر حمله ایران / نیویورک تایمز: تهران خود را برای حمله در ساعات آینده آماده می‌کند/ حمله ایران شامل پهپاد و موشک‌ خواهد بود
10 مهر 1403
شناسه : 125158
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/125158
107+
بالا
یدیعوت آحارونوت: تلاش‌ نتانیاهو برای تماس تلفنی با پوتین در پی دریافت خبر حمله ایران / نیویورک تایمز: تهران خود را برای حمله در ساعات آینده آماده می‌کند/ حمله ایران شامل پهپاد و موشک‌ خواهد بود

حادثه 24 - یدیعوت آحارونوت: تلاش‌ نتانیاهو برای تماس تلفنی با پوتین در پی دریافت خبر حمله ایران / نیویورک تایمز: تهران خود را برای حمله در ساعات آینده آماده می‌کند/ حمله ایران شامل پهپاد و موشک‌ خواهد بود


یدیعوت آحارونوت از تلاش‌ نتانیاهو برای تماس تلفنی با پوتین در پی دریافت خبر حمله ایران خبر داد.

آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی نوشت: اسرائیل معتقد است که حمله ایران به این کشور در چند ساعت آینده انجام خواهد شد.

وی افزود: نتانیاهو در مورد حمله مورد انتظار ایران، رایزنی‌های امنیتی برگزار کرد.

این مقام گفت: هشدار حمله احتمالی ایران حوالی ظهر به اسرائیل رسید. اسرائیل انتظار دارد حمله ایران طی چند ساعت آینده انجام شود.

یدیعوت آحارونوت نیز از تلاش‌هایی برای برقراری تماس تلفنی بین نتانیاهو و پوتین در پی دریافت خبر حمله ایران خبر داد.

همچنین ای‌بی‌سی از قول یک مقام آمریکایی نوشت: در صورت حمله ایران به اسرائیل، واکنش شدیدی در پی خواهد داشت.

کانال ۱۴ اسرائیل اعلام کرد: سفارت آمریکا در اسرائیل از کارمندان خود خواست در خانه بمانند و برای رفتن به پناهگاه‌ها آماده باشند.

نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی و یک مقام ایرانی خبر داد که ایران خود را برای حمله به اسرائیل در ساعات آینده آماده می‌کند.

این خبر گزاری به نقل از یک مقام اسرائیلی گفت: حمله ایران شامل پهپادها و موشک‌هایی خواهد بود که به سمت اسرائیل شلیک می‌شوند.

 آخرین اخبار «حقوقی و قضایی» را در صفحه حقوقی و قضایی حادثه 24 بخوانید.

  صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر