زمان مطالعه: دقیقه

دعوای رامین رضاییان با نکونام سر چه بود ؟ / رامین افشاگری کرد!

10 مهر 1403
شناسه : 125152
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/125152
775+
بالا

حادثه 24 - یکی از حواشی مهم‌ترین داربی 104، جروبحث رامین رضاییان با جواد نکونام بود .

فوتبال 360 نوشت: استقلال امشب در لیگ نخبگان آسیا 2 گل مغلوب السد قطر شد تا سومین باخت آبی‌ها در فصل جدید با هدایت جواد نکونام در هفتمین مسابقه به‌ثبت برسد. شکست مقابل حریف قطری، نقطه پایان کار نکونام در استقلال بود و این سرمربی باتجربه بعد از پایان نبرد با السد، بر کناره‌گیری خود از هدایت آبی‌ها تاکید کرد و براساس آخرین خبرها، احتمالاً طی روزهای آینده نه‌تنها استعفای نکونام رسماً موردپذیرش قرار می‌گیرد بلکه سرمربی جدید آبی‌ها (که احتمالاً خارجی هم خواهد بود) معارفه می‌شود.

دعوایی که در هیاهوی داربی گُم شد؛ شورش رامین علیه تفکرات نکونام!

دعوای رضاییان و نکونام در رختکن!
نکونام در حالی امشب از سمتش کناره‌گیری کرد که او بعد از داربی هم این تصمیم را گرفته بود اما بررسی استعفای جواد نکونام به بعد از جدال با السد موکول شده بود. در این میان، اتفاقی که از نظرها دور ماند، اختلاف نظر بازیکنان باتجربه استقلال با جواد نکونام بود؛ به‌طوری‌که امشب، عادل فردوسی‌پور در ویژه‌برنامه فوتبال 360، توضیح داد که در رختکن استقلال بین دو نیمه مسابقه داربی، رامین رضاییان با نکونام وارد مجادله کلامی شده و به او گفته که «اگر سبک بازی تیمت این‌گونه است و می‌خواهد به مُدل بکش‌زیرش بازی کند، چرا من را جذب کرده‌ای؟» ضمن آنکه دیدیه اندونگ هم در این مجاله با نکونام حضور داشته است!


جالب آنکه با وجود این درگیری، امشب نکونام حضور کاملی در ترکیب استقلال داشت. پیشتر گفته شده بود که سرمربی آبی‌ها با حسین حسینی وارد مناقشه شده و حتی شایعاتی پیرامون نیمک‌نشینی کاپیتان استقلال در مسابقه امشب برابر السد هم مطرح شده بود که این اتفاق رخ نداد. باید دید با گذر زمان، شرایط چگونه پیش خواهد رفت و در آینده، حسین حسینی، رامین رضاییان و البته جواد نکونام درباره حواشی به‌وجود آمده به‌ویژه بین دو نیمه مسابقه داربی پایتخت که توأمان با شکست استقلالی‌ها بود، چه توضیحاتی را ارائه خواهند کرد.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر