زمان مطالعه: دقیقه

بهترین بازیکن پرسپولیس کیست ؟

خوردبین گفت : همه بازیکنان خوب بودند اما امیری و گندوز بهترین بودند.
28 شهریور 1403
شناسه : 124512
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/124512
85+
بالا
خوردبین گفت : همه بازیکنان خوب بودند اما امیری و گندوز بهترین بودند.

 حادثه 24 -  خوردبین گفت : همه بازیکنان خوب بودند اما امیری و گندوز بهترین بودند.

محمود خوردبین بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص بازی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت :بازیکنان ما یکی از بهترین بازیهای چند سال اخیر پرسپولیس را مقابل تیم الاهلی انجام دادند .

ما در طول نود دقیقه واقعا برتر از تیم حریف بودیم و اگر از فرصت‌هایمان بهتر استفاده می کردیم حتما با برد به ایران برمی گشتیم.

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه افزود :گل زودهنگامی را برروی غافلگیری از حریف دریافت داشتیم اما بعد از آن بیشتر دقایق بازی و موقعیت های گل متعلق به پرسپولیس بود که مهاجمان ما از فرصت‌های به دست امده استفاده نکردند تا در حالی که بهتر از تیم میزبان بودیم به ناچار بازنده شویم .

خوردبین تاکید کرد :درست است که پرسپولیس در اولین بازی خودش در لیگ نخبگان باخت اما نمایش پرسپولیس واقعا خیلی خوب و امیدوار کننده بود و نشان داد که بازیکنان و کادر فنی ما توانایی بالایی دارند .

در تیم پرسپولیس همه بازیکنان خوب بودند و نهایت تلاش خودشان را هم انجام دادند اما وحید امیری و گندوز واقعا بهترین بودند و نمایشی بی نظیر را ارایه دادند .

بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با استقاده از مهاجم خارجی پرسپولیس تاکید کرد :مهاجم خارجی جدید پرسپولیس در دقایق کوتاهی که بازی کرد نشان داد که مهاجم خوبی است و حتما با بیشتر بازی کردن ارزش‌های خودش را بیشتر نشان خواهد داد و به تیم کمک خواهد کرد .

خوردبین در پایان در خصوص بازی پرسپولیس مقابل تیم آلومینیوم اراک گفت:پرسپولیس در لیگ برتر مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود و بعد از اینکه در دو هفته ابتدایی به نتیجه مساوی رسیدند در بازی سوم شان مقابل فولاد به پیروزی رسیدند .

در بازی مقابل آلومینیوم هم بازیکنان پرسپولیس حتما باید برنده شوند تا فاصله امیتازی شان با صدر بیشتر نشده و از قافله جا نمانند .

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر