زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ همزمان خواهر و برادر گرمساری با قرص برنج

2 کودک خردسال به‌دلیل مصرف اشتباه قرص برنج جان خود را از دست دادند. این حادثه در گرمسار اتفاق افتاد و قربانیان آن خواهر و برادری خردسال بودند.
28 شهریور 1403
شناسه : 124488
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/124488
153+
بالا
2 کودک خردسال به‌دلیل مصرف اشتباه قرص برنج جان خود را از دست دادند. این حادثه در گرمسار اتفاق افتاد و قربانیان آن خواهر و برادری خردسال بودند.

 حادثه 24 -  2 کودک خردسال به‌دلیل مصرف اشتباه قرص برنج جان خود را از دست دادند. این حادثه در گرمسار اتفاق افتاد و قربانیان آن خواهر و برادری خردسال بودند. محمد مؤمنی، رئیس بیمارستان معتمدی گرمسار درباره آنچه اتفاق افتاده گفت:‌ خواهر و برادر گرمساری با علائم مسمومیت با قرص برنج به بیمارستان منتقل شدند اما متأسفانه به‌رغم تلاش پزشکان این دو کودک جان باختند. او ادامه داد:‌ پسر خردسال بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل شده بود که عملیات احیا و اقدامات لازم انجام شد ولی بی‌ثمر بود. دختر خردسال نیز پس از چند ساعت تلاش فوت شد. مؤمنی در ادامه گفت:‌ خانواده قرص برنج را در محیط بیرون منزل گذاشته بودند که به اشتباه توسط این 2کودک مصرف شد و این حادثه اتفاق افتاد. او ادامه داد:‌ قرص برنج پس از 3تا 4ساعت با اختلال در سیستم تنفسی و مغزی باعث مرگ می‌شود. به همین دلیل بهتر است به جای آن از مواد جایگزین دفع آفات استفاده شود تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

 آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر