زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عامل قتل خانوادگی در رودبارجنوب پس از 15 ماه فرار

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری فردی به جرم قتل چهار شهروند رودباری پس از گذشت ۱۵ ماه فرار و زندگی پنهانی خبر داد.
26 شهریور 1403
شناسه : 124408
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/124408
151+
بالا
فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری فردی به جرم قتل چهار شهروند رودباری پس از گذشت ۱۵ ماه فرار و زندگی پنهانی خبر داد.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری فردی به جرم قتل چهار شهروند رودباری پس از گذشت ۱۵ ماه فرار و زندگی پنهانی خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار ناصر فرشید روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: حدود ۱۵ ماه قبل چهار شهروند رودباری در یکی از روستاهای این شهرستان به دلیل اختلافات خانوادگی با سلاح گرم به قتل رسیده و متهم از محل سکونت خود متواری می شود.

وی افزود: با توجه به متواری بودن قاتل مراتب شناسایی و دستگیری وی در طول این ماه ها همواره در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار داشته و با سرنخ های به دست آمده بارها نشانه هایی از حضور وی در استان ها و شهرهای مختلف به دست می آمده و ماموران پلیس آگاهی هیچگاه دست از تلاش و پیجویی شبانه روزی خود برنداشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: نهایتا در نتیجه تلاش های مستمر و اقدامات اطلاعاتی انجام شده، محل اختفای متهم در یکی از استان های همجوار شناسایی و با اعزام سریع یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رودبارجنوب به محل و هماهنگی قضایی متهم دستگیر و پس از اقراربه قتل تسلیم قانون شد

 آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر