زمان مطالعه: دقیقه

گوشت زن شایسته داخل مخلوط کُن میکس شد / قتل زن زیبا به دست شوهر ترسناکش

یک زن ۳۸ ساله سوئیسی که در سال ۲۰۰۷ به فینال مسابقات دختر شایسته سوئیس رسیده بود، به طرز فجیعی به دست شوهرش کشته شد.
26 شهریور 1403
شناسه : 124384
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/124384
118+
بالا
یک زن ۳۸ ساله سوئیسی که در سال ۲۰۰۷ به فینال مسابقات دختر شایسته سوئیس رسیده بود، به طرز فجیعی به دست شوهرش کشته شد.

حادثه 24 - یک زن ۳۸ ساله سوئیسی که در سال ۲۰۰۷ به فینال مسابقات دختر شایسته سوئیس رسیده بود، به طرز فجیعی به دست شوهرش کشته شد.

بر پایه نتیجه کالبد شکافی، شوهر این زن که کریستینا یوکسیموویچ نام داشت، ابتدا او را خفه کرده و بعد از بریدن اندام‌ها و قطعه قطعه کردن او، تکه‌های جسدش را درون دستگاه مخلوط‌ کن انداخته و خمیر کرده است.

بقایای جسد این زن در ماه فوریه سال جاری در خانه‌اش در نزدیکی شهر بازل پیدا شد، اما انتشار جزئیات تازه از قتل فجیع او در روز جمعه ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) بار دیگر مردم سوئیس را در بهت و اندوه مضاعفی فرو برد.

اف‌ام‌۱، رسانه محلی سوئیس اعلام کرد که طبق گزارش کالبد شکافی، جسد این زن در اتاق رختشویی «با اره مویی برقی، چاقو و قیچی تکه تکه شده» و پس از آن، چندین قسمت بدن قربانی با یک مخلوط کن دستی تبدیل به پوره شده و در یک ماده شیمیایی حل شده است.

روزنامه بی‌زد بازل هم نوشت که توماس، شوهر ۴۱ ساله مقتول که خودش مدعی است برای «دفاع از خود» دست به این جنایت زده، پس حمله به زنش با چاقو، بدن او را در اتاق رختشویی به وضع وحشتناکی تکه تکه کرده است.

جزئیات بیشتر را در وب‌سایت یورونیوز بخوانید. برای دسترسی آسان به سایت به لینک پروفایل اینستاگرام و یا استوری‌ها مراجعه کنید.

آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 
ارسال نظر