زمان مطالعه: دقیقه

محمدرضا گلزار با چه ترفندی رتبه 5 کنکور شد؟ / احسان علیخانی پرده از راز او برداشت !

رضا گلزار گفت : من عربی و معارف را در کنکور 100 زده بودم و برای همین رتبه 5 کنکور شدم/ علیخانی: اصلاً به قیافت نمیاد
25 شهریور 1403
شناسه : 124313
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/124313
212+
بالا
رضا گلزار گفت : من عربی و معارف را در کنکور 100 زده بودم و برای همین  رتبه 5 کنکور شدم/ علیخانی: اصلاً به قیافت نمیاد

حادثه 24 - رضا گلزار گفت : من عربی و معارف را در کنکور 100 زده بودم و برای همین رتبه 5 کنکور شدم/ علیخانی: اصلاً به قیافت نمیاد

بسیاری از بازیگران معروف و محبوب شما در کنکور سراسری شرکت کرده و رتبه های چشمگیری را هم تصاحب کرده اند یکی از آنها محمدرضا گلزار است.
یکی دیگر از شناخته‌شده‌ترین بازیگرهای ایرانی که سال پیش هم ماجرای ازدواجش سروصدای زیادی در فضای‌مجازی به راه انداخت، محمدرضا گلزار است. از او که پا به حرفه خوانندگی هم گذاشته، به عنوان یکی از دریافت‌کننده‌های بیشترین دستمزد در بین بازیگران نام برده می‌شود. گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی، آینه بغل، رحمان 1400 و … حضور داشت و در تلویزیون هم مسابقه «برنده باش» با اجرای او یکی از برنامه‌های پربیننده و جذاب بود.

این هنرمند کشورمان دیپلم اش را در رشته ریاضی فیزیک گرفت اما تغییر رشته داد و برای کنکور در رشته تجربی امتحان داد. او که یک بار در برنامه ماه عسل مهمان احسان علیخانی شد، درباره رتبه کنکورش گفت: «من نفر پنجم کنکور سراسری شدم، سه سال ریاضی خواندم و بعد رفتم رشته تجربی. در کنکور، درس‌های عربی و معارف را 100 درصد زدم و برای همین می‌رفتم آموزشگاه‌های کنکور درس می‌دادم.» گلزار رتبه 5 کنکور در رشته مهندسی مکانیک سیالات بوده است. جالب است بدانید که احسان علیخانی هم که میزبان او در این برنامه بود، جزو رتبه‌های زیر هزار کنکور بوده و سال 1379 با رتبه 770 در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران پذیرفته شده است.

آخرین اخبار فرهنگی را در صفحه اخبار فرهنگی حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 
ارسال نظر