زمان مطالعه: دقیقه

حمله تروریستی به مرزبانان میرجاوه / اسامی شهدا + تصاویر

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: شامگاه امشب در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن بودن تیراندازی کردند.
23 شهریور 1403
شناسه : 124229
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/124229
256+
بالا
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: شامگاه امشب در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن بودن تیراندازی کردند.

حادثه 24 -  دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: شامگاه امشب در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن بودن تیراندازی کردند.

شمس‌آبادی بیان کرد: در این حادثه تروریستی ۳ نفر از نیروهای مرزبانی (۲ سرباز و یک نیروی کادری) به شهادت رسیدند و یک نفر از مردم عادی که در محل حضور داشت، زخمی شد.

بلافاصله قاضی و بازپرس ویژه در محل حضور پیدا کرد و برای این حادثه تروریستی پرونده قضایی تشکیل شد و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی افراد آغاز شده است.

بر اثر این تیراندازی، ستواندوم محمد امین نارویی، سرباز پارساسوزنی و سرباز امیر ابراهیم زاده به شهادت رسیدند.

جزئیات حمله تروریستی به ماموران فراجا در میرجاوه

به دنبال حمله اشرار مسلح به نیروهای مرزبانی در میرجاوه، ۳ مامور به شهادت رسیدند.
به گزارش دهدشت نیوز بنا به اعلام منابع آگاه ساعتی قبل در یک اقدام ناجوانمردانه خوردوی سواری پژوپارس سفید رنگ به طرف خودروی هنگ مرزی میرجاوه تیراندازی کرد. در این اقدام تروریستی ۳ نفر از پرسنل مرزبانی به شهادت رسیده و یک شهروند زخمی شدند.
تصاویری از درگیری اشرار با نیروهای فراجا منتشر شده است. در این حمله ناجوانمردانه سه نفر از ماموران فراجا به شهادت رسیدند.

اسامی شهدای مرزبانی در میرجاوه:
شهید ستواندوم محمد امین نارویی
سرباز شهید پارساسوزنی
سربازشهید امیر ابراهیم زاده
گروهک تروریستی جیش الظلم مسوولیت حادثه میرجاوه را بر عهده گرفت
دقایقی پیش، گروهک تروریستی جیش الظلم در بیانیه ای، مسوولیت تیراندازی شامگاه روز پنجشنبه به سمت نیروهای میرجاوه را بر عهده گرفت.

یکی از فرزندان خراسان‌شمالی در حادثه تروریستی میرجاوه در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

هر ۳ شهید عملیات تروریستی میرجاوه خراسانی هستند


این حافظان امنیت به ترتیب؛ سرباز وظیفه شهید امیر ابراهیم زاده ساکن خراسان رضوی، شهرستان تربت حیدریه، سرباز وظیفه شهید پارسا سوزنی ساکن خراسان شمالی، شهرستان شیروان و ستوان یکم شهید محمد امین ناروئی ساکن خراسان جنوبی، شهرستان نهبندان بودند.


آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 
ارسال نظر