زمان مطالعه: 2 دقیقه

دعانویس کلاهبردار شهریار دستگیر شد

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری کلاهبردار خرفه ای با ترفند رمالی و دعانویسی در شهریار خبر داد.
21 شهریور 1403
شناسه : 124188
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/124188
155+
بالا
رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری کلاهبردار خرفه ای با ترفند رمالی و دعانویسی در شهریار خبر داد.

حادثه 24 رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری کلاهبردار خرفه ای با ترفند رمالی و دعانویسی در شهریار خبر داد.

سرهنگ شاهین حسنوند روز چهارشنبه اظهار داشت: فردی با مراجعه به پلیس فتای غرب استان تهران که در یکی از شبکه های اجتماعی با تبلیغی در خصوص دعانویسی و رمالی مواجه می شود که در جهت رفع برخی مشکلات با متهم ارتباط گرفته و از وی مبلغ ۱۲میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است لذا بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتای غرب استان تهران با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، موفق شدند کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی قضائی در شهرستان شهریار دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به بزه ارتکابی و کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی از مالباخته اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهر اندیشه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵ اندیشه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت کلانتری ۱۵ اندیشه حین گشت زنی به یک خودرو پراید با ۲ نفر سرنشین مشکوک شده که در حال زاغ زنی از منازل و خودرو ها بودند که بعد از استعلام پلاک، مشخص شد پلاک جعلی می باشد که خودروی متهمان پس از یک تعقیب و گریز کوتاه با اقدامات فنی و پلیسی متوقف و سارقان دستگیر شدند.

 سرهنگ فتاحی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی سارقان ابزار آلات سرقت و تعدادی مدارک هویتی و گواهینامه مال غیر، هشت متر کابل برق سرقتی و ۲ قطعه پلاک کشف شد.

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با صنوف متخلف و فاقد پروانه از واحدهای صنفی مستقر در شهرستان رباط کریم بازدید کردند.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در اجرای این طرح از ۳۵۲ واحد صنفی بازدید کرده و ۱۵واحد صنفی متخلف را به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن ضوابط و مقررات مربوطه با هماهنگی مرجع قضائی پلمب کردند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر