زمان مطالعه: دقیقه

مصطفی هاشمی طبا مطرح کرد:

دست دزد گوسفند را قطع کردند؛ اما برای دزدی عظیم چای دبش چه شد؟

به خاطر یک گوسفند دست یک نفر را قطع کردند اما برای وزیر سابق کشاورزی که فساد چای دبش و نهاده‌های دامی زمان او رخ داد، ۳ سال زندان در نظر گرفتند!
20 شهریور 1403
شناسه : 124128
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/124128
70+
بالا
به خاطر یک گوسفند دست یک نفر را قطع کردند اما برای وزیر سابق کشاورزی که فساد چای دبش و نهاده‌های دامی زمان او رخ داد، ۳ سال زندان در نظر گرفتند!

حادثه 24 - به خاطر یک گوسفند دست یک نفر را قطع کردند اما برای وزیر سابق کشاورزی که فساد چای دبش و نهاده‌های دامی زمان او رخ داد، ۳ سال زندان در نظر گرفتند!
مصطفی هاشمی‌طبا گفت: به خاطر یک گوسفند دست یک نفر را قطع می‌کنند اما برای وزیر سابق کشاورزی که مواردی نظیر چای دبش و نهاده‌های دامی در دوره او مطرح شده، ۳ سال زندان در نظر گرفتند و بعد هم مرخصی می‌دهند و بیرون می‌آید.


اهم اظهارات این فعال سیاسی را میخوانید:

افرادی چون جلیلی بخاطر کرسنت میلیاردها ضرر به ایران زدند؛ «حتی احمدی‌نژاد هم مخالف تصمیم‌گیری جلیلی بوده اما او هنوز هست و می‌گوید من دولت سایه هستم.
برای نمونه در قضیه بورس که مدیرعامل آن ۲میلیارد تومان برای خودش وام گرفته، می‌گویند برای وام هم سپرده گذاشته و در نهایت ۳۰ میلیون تومان قسط می‌دهد، ماهی ۴۰ میلیون تومان در جیبش می‌گذارد و در نهایت هم ۲ میلیارد تومان دستش است.
جلیلی به دلیل تصمیم‌گیری‌های که بابت قضیه کرسنت کرده حدود ده‌ها میلیارد به این ایران ضرر وارد کرده است، تا جایی که حتی احمدی‌نژاد هم مخالف تصمیم‌گیری جلیلی بوده اما او هنوز هست و می‌گوید من دولت سایه هستم، بعد هم پرچم عراق را دور گردنش می‌اندازد و از طرفی هم عضو شورای عالی امنیت ملی است. من واقعا این موارد را نمی‌فهمم خیلی از موارد را نمی‌فهمم.

آخرین اخبار «حقوقی و قضایی» را در صفحه حقوقی و قضایی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر