زمان مطالعه: 1 دقیقه

شام عروسی 51 نفر از مهمانان را راهی بیمارستان کرد

51 نفر از مهمانان یک عروسی در روستای پلگرد درگز با علائمی شبیه مسمومیت غذایی با مراجعه به مراکز درمانی تحت درمان قرار گرفتند.
19 شهریور 1403
شناسه : 124045
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/124045
89+
بالا
51 نفر از مهمانان یک عروسی در روستای پلگرد درگز با علائمی شبیه مسمومیت غذایی با مراجعه به مراکز درمانی تحت درمان قرار گرفتند.

حادثه 24-   51 نفر از مهمانان یک عروسی در روستای پلگرد درگز با علائمی شبیه مسمومیت غذایی با مراجعه به مراکز درمانی تحت درمان قرار گرفتند.

فرماندار درگز گفت: این افراد شامگاه پنجشنبه ۱۵ شهریورماه در یک عروسی  در روستای پلگردشرکت کرده بودند که روز جمعه ۱۵۱ نفر  به خانه بهداشت روستا مراجعه کردند که مسمومیت ۵۱ نفر با علائم اسهال و استفراغ محرز شد.

مجتبی بزم آرا افزود: بررسی ها نشان می دهد اهالی روستا  احتمالا به دلیل مصرف مرغ در وعده شام عروسی دچار مسمومیت شده اند زیرا حادثه مسمومیت مشابهی به دلیل مصرف همین نشان مرغ در یکی دیگر از شهرستان ها رخ داده است .

وی بیان کرد: از آنجایی که احتمال مسمومیت با آب شرب روستا از چشمه نیز مطرح بود منبع آبی روستا مسدود شد و برای اطمینان خاطر اهالی هم اکنون با تانکر به این روستا آب‌رسانی می شود.

بزم آرا با بیان این که در ۴۸ ساعت گذشته هیچ یک از اهالی روستا با علایم مسمومیت به مرکز مراجعه نکرده اند افزود: نمونه غذایی و آب روستا به آزمایشگاه معتبر در مشهد ارسال شده و هنوز پاسخ آزمایشها مبنی بر شناسایی علت مسمومیت دریافت نشده است.

شهرستان کوهستانی و مرزی درگز با ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد و در جوار مرز ایران و ترکمنستان واقع است، این شهرستان علاوه بر چهار شهر درگز، لطف‌آباد، نوخندان و چاپشلو، ۱۳۶ روستا دارد که ۱۱۰ پارچه آن جمعیتی بیش از ۲۰ خانوار دارند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر