زمان مطالعه: 1 دقیقه

2 زن قاتلان عیسی گل‌محمدی بودند/ انگیزه قتل عضو هیئت رئیسه بوکس چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم با اشاره به قتل قهرمان بوکس رباط کریمی در باغ شخصی گفت: سرنخ‌هایی از دو زن قاتل در این پرونده وجود دارد.
14 شهریور 1403
شناسه : 123831
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/123831
295+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم با اشاره به قتل قهرمان بوکس رباط کریمی در باغ شخصی گفت: سرنخ‌هایی از دو زن قاتل در این پرونده وجود دارد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم با اشاره به قتل قهرمان بوکس رباط کریمی در باغ شخصی گفت: سرنخ‌هایی از دو زن قاتل در این پرونده وجود دارد.

سرهنگ تیمور کلانتری در رباط‌کریم، به وقوع قتل ورزشکار و مربی بوکس سابق تیم ملی در باغ شخصی اشاره کرد و اظهار داشت: این قتل در بامداد شب گذشته در باغ شخصی مقتول رخ داده است.

وی با بیان اینکه نگهبان باغ در حین بازجویی از جزئیات این حادثه پرده برداشته است، افزود: نگهبان باغ اذعان کرده دو زن به همراه مقتول که از ورزشکاران و مربیان اسبق تیم ملی بوده به باغ شخصی آمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم تصریح کرد: نگهبان در بازجویی به شنیده شدن صدای شلیک گلوله اشاره کرده و با حضور در باغ مشاهده کرده است دو زن به مقتول با سلاح گرم شلیک کرده و گوشی مقتول را با خود برده‌اند.

کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: قاتلین پس از به قتل رساندن این ورزشکار و مربی بوکس متواری شدند، اما پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی در پی قاتلین است و پس از دستگیری جزئیات آن از طریق رسانه‌ها برای تنویر افکار عمومی منتشر خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر