زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات قتل عام خانوادگی در هویزه / کودک 4 ساله کوچک ترین قربانی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از صدور دستور ویژه برای دستگیری قاتل اعضای یک خانواده در هویزه خبر داد.
13 شهریور 1403
شناسه : 123785
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/123785
428+
بالا
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از صدور دستور ویژه برای دستگیری قاتل اعضای یک خانواده در هویزه خبر داد.

حادثه 24 - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از صدور دستور ویژه برای دستگیری قاتل اعضای یک خانواده در هویزه خبر داد.

سرهنگ حکیم عبداللهی اظهار کرد: به‌ دنبال وقوع قتل 3 نفر از اعضای یک خانواده در شامگاه 11 شهریورماه در یکی از روستاهای هویزه، فرمانده انتظامی شهرستان ضمن صدور دستورهای ویژه، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه قتل حاضر شدند و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه پلیس در تحقیقات اولیه دریافت که هیچگونه سرقتی از اموال انجام نشده و احشام مقتول به سرقت نرفته است، افزود: در این خصوص پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل شده است و رسیدگی لازم تا حصول نتیجه در دستور کار قرار دارد و نتیجه اقدامات متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش در این جنایت زن و شوهری همراه با فرزند 4 ساله شان بر اثر شلیک گلوله به قتل رسیدند و پلیس در تعقیب عامل یا عاملان این جنایت است.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر