زمان مطالعه: دقیقه

پیشگوی بزرگ : کاملا هریس رئیس جمهور آمریکا می‌شود

بسیاری از پیشگویی ها درباره آینده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حاکی از آن است که یک زن رئیس جمهور آینده آمریکا خواهد شد.
10 شهریور 1403
شناسه : 123638
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/123638
143+
بالا
بسیاری از پیشگویی ها درباره آینده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حاکی از آن است که یک زن رئیس جمهور آینده آمریکا خواهد شد.

حادثه 24 -  بسیاری از پیشگویی ها درباره آینده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حاکی از آن است که یک زن رئیس جمهور آینده آمریکا خواهد شد.

لیلی عبداللطیف پیشگوی مشهور لبنانی- مصری که پیش از این، حادثه سقوط بالگرد شهید آیت الله رئیسی در سال جاری را تقریبا پیشگویی کرده بود دوباره درباره انتخابات پیش روی آمریکا پیشگویی جدیدی کرده است. وی گفته است که رئیس جمهور آینده آمریکا یک زن خواهد بود و اولین رئیس جمهور زن آمریکا در سال جاری انتخاب خواهد شد.

 پیشگوی اعظم آمریکا: «کامالا هریس» رئیس‌جمهور آینده آمریکاست
پیشگوی مشهور نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مدعی است که دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، جمهوری‌خواهان را شکست خواهند داد.

به گزارش فاکس‌نیوز، «آلن لیختمن» پیشگوی مشهور انتخابات آمریکا که از سال ۱۹۸۴ نتیجه تمام انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را درست پیش‌بینی کرده با تشریح فرمول پیش‌بینی که به آن دست یافته اعلام کرد که «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ماه نوامبر «دونالد ترامپ» رقیب جمهوری‌خواه خود را شکست خواهد داد.

لیختمن که پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ و پیروزی بایدن در سال ۲۰۲۰ را به‌درستی پیش‌بینی کرده بود با تشریح فرمول «کلیدهای کاخ سفید» خود می‌گوید که پیش‌بینی‌های او حاکی از پیروزی کامالا هریس در انتخابات ۲۰۲۴ است.

به گفته لیختمن کاملاً هریس هم‌اکنون از «۱۳ کلید» برای ورود به کاخ سفید ۶ کلید را در اختیار دارد؛ او تأکید می‌کند که برای پیش‌بینی دقیق هنوز به مشخص‌شدن ۴ کلید دیگر نیاز دارد، اما برای شکست دموکرات‌ها، باید خیلی اتفاق‌ها رخ دهد.

پیشگویی سیمپسون ها

کارتون سیمپسون‌ها به پیش بینی‌های عجیب معروف است. در آخرین نمونه از پیشبینی‌های این کارتون، تصویری از لباس کامالا هریس منتشر شده بود که دقیقاً با لباس یک کاراکتر زن مشابه است. در بخش هایی از این کارتون نشان می دهد که کاملا هریس به ریاست جمهوری آمریکا رسیده است و برای اولین بار یک زن رئیس جمهور امریکا شده است.

در قسمتی از این سریال که در سال ۲۰۰۰ پخش شد، لیزا سیمپسون به عنوان اولین رئیس جمهور زن آمریکا به تصویر کشیده شده است.

جالب اینجاست که لیزا در این قسمت لباس بنفش‌رنگی به همراه گردنبند و گوشواره مروارید پوشیده بود که بسیار شبیه به لباس کامالا هریس در مراسم تحلیف سال ۲۰۲۱ بود.

آل جین، یکی از نویسندگان سریال، با انتشار تصویری از این شباهت در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «من افتخار می‌کنم که بخشی از این 'پیش‌بینی' سیمپسون‌ها هستم.»

این سریال پیش از این نیز رویدادهای مهمی مانند ریاست جمهوری دونالد ترامپ، شورش کنگره، پایان سریال «بازی تاج و تخت» و حتی همه‌گیری کرونا را پیش‌بینی کرده بود.

جو بایدن، رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا، روز یکشنبه از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ کناره‌گیری کرد. او در نامه‌ای خطاب به مردم آمریکا نوشت: «اگرچه قصد داشتم برای انتخاب مجدد نامزد شوم، اما معتقدم به نفع حزبم و کشورم است که کنار بکشم و تنها بر انجام وظایفم به عنوان رئیس جمهور در باقیمانده دوره‌ام تمرکز کنم.»

در این کارتون حتی صحنه های ترور نافرجام دونالد ترامپ هم پیشگویی شده بود که درست از آب در آمد.

  تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 
ارسال نظر