زمان مطالعه: دقیقه

انفجار مهیب 14 تریلر نفتکش، مرز پرویزخان را لرزاند / 23 کشته و زخمی + تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از یک فوتی و ۱۲ مصدوم در آتش سوزی تانکرهای سوخت مرز پرویزخان خبر داد.
06 شهریور 1403
شناسه : 123428
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/123428
143+
بالا
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از یک فوتی و ۱۲ مصدوم در آتش سوزی تانکرهای سوخت مرز پرویزخان خبر داد.

حادثه 24 - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از یک فوتی و ۱۲ مصدوم در آتش سوزی تانکرهای سوخت مرز پرویزخان خبر داد.

23 کشته و زخمی در آتش سوزی تانکرهای سوخت
محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۲۰:۰۶ دقیقه دوشنبه پنجم شهریور ماه ۱۴۰۳؛ در محور قصرشیرین به پایانه مرزی پرویزخان ۱۲ دستگاه تانکر حامل سوخت دچار آتش سوزی شدند.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه پرویزخان و یک تیم از شعبه شهرستان قصرشیرین به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: این حادثه یک فوتی و ۱۲ مصدوم داشت.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی‌های انجام شده مصدومین توسط عوامل اورژانس کشور عراق به نزدیکترین مرکز درمانی این کشور منتقل شدند.

جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی تانکرهای سوخت‌رسان 
مدیر گمرک پرویزخان در خصوص آخرین جزئیات آتش‌سوزی در این مرز، گفت: ۱۴ تانکر سوخت‌رسانی عراقی در این حادثه در خاک عراق دچار حریق شده و متأسفانه یک عراقی هم فوت کرده است.
رضا قربانی، مدیر گمرک پرویزخان روز پنجم شهریورماه در رابطه با آتش‌سوزی تانکرهای سوخت در پرویزخان، اظهار کرد: عصر امروز یک دستگاه تانکر سوخت‌رسان عراقی در خاک عراق دچار حریق می‌شود که به علت اقدام دیرهنگام، آتش به دیگر دستگاه‌های سوخت‌رسانی سرایت می‌کند.

وی ادامه داد: به دنبال گسترش‌ آتش‌سوزی تانکرهای سوخت‌رسان، طرف عراقی از طرف ایرانی برای کمک‌رسانی به ۳۰۰ دستگاه سوخت‌رسانی دیگر و کاهش دامنه آتش‌سوزی درخواست کمک کردند.

مدیر گمرک پرویزخان افزود: کارکنان گمرک پرویزخان درب گمرک را باز و تانکرهای سوخت‌رسان را از محوطه خارج کردند، هم‌اکنون در پارکینگ‌های منتهی به مرز پرویزخان استقرار و ساماندهی داده شده‌اند تا فردا تشریفات آن انجام شود.

وی با اشاره به مهار این آتش‌سوزی، تصریح کرد: ۱۴ تانکر سوخت‌رسانی عراقی در این حادثه در خاک عراق دچار حریق شده و متاسفانه یک عراقی هم فوت کرده است.

قربانی تصریح کرد: آتش‌سوزی حال حاضر از بقایی این ۱۴ دستگاه است که در حال سوختن هستند؛ دیگر خطری وجود ندارد و آتش‌نشانان هم در محل مستقر هستند.

محمد نجفی، فرماندار قصرشیرین در این رابطه به خبرنگار فارس، گفت: به برکت اربعین، خودروهای آتش‌نشانی مستقر در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی سریعا به محل حادثه، مرز پرویزخان اعزام شدند‌.

فرماندار قصرشیرین از مهار آتش‌سوزی در مرز پرویزخان خبر داد و افزود: آتش‌نشانان سه شهرستان سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین با حضور در مرز پرویزخان در حالت آماده‌باش هستند.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر