زمان مطالعه: 1 دقیقه

3کشته و 3 زخمی در مسیر دهلران به مهران

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده سواری پراید در محور دهلران به مهران محدوده زعفرانیه، ۳ کشته و ۳ نفر زخمی برجای گذاشت.
04 شهریور 1403
شناسه : 123335
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/123335
132+
بالا
رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده سواری پراید در محور دهلران به مهران محدوده زعفرانیه، ۳ کشته و ۳ نفر زخمی برجای گذاشت.

حادثه 24  رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده سواری پراید در محور دهلران به مهران محدوده زعفرانیه، ۳ کشته و ۳ نفر زخمی برجای گذاشت.

سرهنگ «ابوالفضل کهزادی» در این خصوص اظهار کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع  یک فقره تصادف بین یک دستگاه سواری پراید و سواری پژو در محور دهلران به مهران محدوده زعفرانیه، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی به‌عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده سواری پراید به علت تجاوز به چپ با سواری پژو برخورد کرده است.

کهزادی با اشاره به زخمی شدن ۳ نفر از سرنشینان خودروها، بیان کرد: متأسفانه در اثر این حادثه راننده خودرو پراید در دم فوت و ۲ نفر از  سرنشینان خودرو پژو نیز پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده‌اند.

به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، رئیس پلیس راه انتظامی استان بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف بی مبالاتی سواری پراید به علت تجاوز به چپ نسبت به سواری پژو تشخیص داده شده است.

آخرین اخبار «حوادث ایلام» را در صفحه حوادث ایلام حادثه 24 بخوانید. 

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر