زمان مطالعه: دقیقه

رفیق نارفیق ستار خداد عزیزی را دچار سرگیجه کرد!

حضور خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه به طرز عجیبی واکنش‌برانگیز شد وقتی که خداداد از آهنگ رفیق نارفیق ستار خواند و ممنوع‌التصویر شد!
03 شهریور 1403
شناسه : 123304
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/123304
128+
بالا
حضور خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه به طرز عجیبی واکنش‌برانگیز شد وقتی که خداداد از آهنگ رفیق نارفیق ستار خواند و ممنوع‌التصویر شد!

حادثه 24   حضور خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه به طرز عجیبی واکنش‌برانگیز شد وقتی که خداداد از آهنگ رفیق نارفیق ستار خواند و ممنوع‌التصویر شد!

حضور خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه به طرز عجیبی واکنش‌برانگیز شد. او نشان داد که هنوز به دوران خود و رفقایش خیلی وفادار است و اصلا همین وفاداری باعث شده تا مقابل هاشم بیک‌زاده آن رفتار خاص را انجام دهد. او به امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی چندان اهمیتی نمی‌دهد و همین‌ها حالا منجر به ممنوع‌التصویری‌اش شده است.

خداداد از ستار خواند و ممنوع‌التصویر شد اما خودش بود!

خوشمان بیاید یا نه خداداد عزیزی و هم‌نسلان او بخش جدایی‌ناپذیر از تاریخ معاصر هستند که از بر زبان جاری کردن هیچ چیزی ابایی ندارند. او پروایی ندارد و زبان بدنش، زبان عرف‌پسندی نیست. چه در صداوسیما و چه در پلتفرم‌ها نشان داده تا چه حد رک و راست است. در این ویدئو ایمان عبدلی به سراغ رفتار و منش خداداد رفته و شاید لایه‌ای که هیچ‌وقت از او نمایش داده نمی‌شود را نمایان می‌کند. با ما همراه باشید.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر