زمان مطالعه: 1 دقیقه

برای کدام بازنشستگان 30 میلیون تومان واریز می شود؟

نوبت دوم ثبت نام وام بازنشستگان به تاخیر افتاده است.
30 مرداد 1403
شناسه : 123191
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/123191
239+
بالا
نوبت دوم ثبت نام وام بازنشستگان به تاخیر افتاده است.

حادثه 24 -نوبت دوم ثبت نام وام بازنشستگان به تاخیر افتاده است.

بازنشستگان تامین اجتماعی در انتظار نوبت دومِ ثبت نام وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی هستند؛ علیرغم گذشت پنج ماه از سال، فقط یک دور ثبت نام وام انجام شده که طی آن، اوایل مرداد ۴۰ هزار بازنشسته وام ضروری خود را دریافت کرده‌اند.

براساس وعده‌های تامین اجتماعی قرار است تا پایان سال ۵ دوره ثبت نام وام انجام شود و به حدود ۵۰۰ هزار بازنشسته وام بپردازند؛ اما با شرایط فعلی، این وعده محقق می‌شود؟

بازنشستگان در تماس‌های مکرر خواستار باز شدن سامانه ثبت نام وام و برخورداری از تسهیلات بانکی شدند. آن‌ها می‌گویند: برای یک وام ناچیز ۳۰ میلیون تومانی باید یک سال منتظر بمانیم و این عادلانه نیست.

آخرین اخبار اقتصادی را در صفحه اخبار اقتصادی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

دیدگاه ها
  • بی نام
    31 مرداد 1403
    دستورات زیادی داده میشه اما عملکردهاصفر .گرونی سرسام آورکه هرروزهم بیشتر میشه اما حقوق بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی که پشت میز نشین نبودن و کار یدی و عملی و فکری داشتن و تحت فشار همه جانبه بودن باید با حداقل ترین حقوق زندگی کنن تابودجه ای که میتونه به زندگی ماسروسامون بده خرج جیب آقازاده ها و زندگی لاکچری مسئولین و هزینه کلان بی مورد بشه کسی دلش برای ما نسوخته همه بفکر خودشون هستن ومقام و منصب و جیب گشاد و خوش خدمتی به مردمان دیگه

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر