زمان مطالعه: 1 دقیقه

پاره شدن طناب دار قاتلی در آذربایجان غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش یک فقره پرونده قتل در استان خبر داد که با این حساب، ۲۶مین سازش این پرونده ها رقم خورد.
29 مرداد 1403
شناسه : 123094
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/123094
125+
بالا
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش یک فقره پرونده قتل در استان خبر داد که با این حساب، ۲۶مین سازش این پرونده ها رقم خورد.

حادثه 24 - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش یک فقره پرونده قتل در استان خبر داد که با این حساب، ۲۶مین سازش این پرونده ها رقم خورد.

ناصر عتباتی روز دوشنبه افزود: سازش قتل در پویش به حرمت خون پاک شهدای کربلا می‌بخشم آذربایجان‌غربی به عدد ۱۶ و در کل به عدد ۲۶ رسید.

وی بیان کرد: در یکی از این پرونده ها در سال ۱۴۰۳ فردی در شهرستان میاندوآب مرتکب قتل عمدی شده بود که پرونده در روند تحقیقات قضایی قرار گرفت و با تلاش دادگستری، دادستان و هسته‌های جهادی بخشایش این حوزه قضایی و اولیای دم از حق خود گذشته و به محکوم فرصت دوباره زندگی بخشیدند.

عتباتی یادآور شد: با این سازش که در راستای پویش به حرمت خون پاک شهدای کربلا می بخشم صورت گرفت و تا اربعین حسینی ادامه دارد سازش پرونده های قتل به عدد ۱۶ رسید و کل سازشهای قتل استان از ابتدای سال به ۲۶ فقره رسید.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر