زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ باورنکردنی زنی در حاجی آباد بر اثر تزریق سرم

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با توجه به انتشار خبری با موضوع فوت خانمی در حاجی آباد به دلیل فقر آهن و تزریق سرم در بیمارستان در فضای مجازی، توضیحاتی ارائه داد.
28 مرداد 1403
شناسه : 123015
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/123015
230+
بالا
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با توجه به انتشار خبری با موضوع فوت خانمی در حاجی آباد به دلیل فقر آهن و تزریق سرم در بیمارستان در فضای مجازی، توضیحاتی ارائه داد.

حادثه 24 - دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با توجه به انتشار خبری با موضوع فوت خانمی در حاجی آباد به دلیل فقر آهن و تزریق سرم در بیمارستان در فضای مجازی، توضیحاتی ارائه داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این خانم ۳۹ ساله ساعت ۱۲ و هجده دقیقه روز چهارشنبه، ۲۴ مرداد با در دست داشتن نسخه دارویی برای تزریق آیروجکت ، به صورت سرپایی در بیمارستان فاطمه الزهرا حاجی آباد پذیرش شد.

 منوچهر کمالی افزود: طبق نسخه پزشک معالج، دارو با ۳۰۰ سی‌سی سرم نرمال در مدت ۳۰ دقیقه تزریق و بیمار با حال عمومی خوب حدود ساعت ۱۳ از بیمارستان خارج شد.

وی گفت: ساعت چهارده و 27 دقیقه همان روز بیمار دوباره با علائم درد شکمی، کاهش سطح هوشیاری، اکسیژن و فشار خون با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل و بلافاصله از سوی پزشک عمومی اورژانس ویزیت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اکسیژن ‌درمانی با ماسک ذخیره اکسیژن شروع و آزمایشات لازم فرستاده شد.

کمالی افزود: با توجه به حضور متخصصان در بیمارستان، مشاوره‌ها ، سرم تراپی و اقدامات دارویی و درمانی لازم صورت گرفت اما وضعیت بالینی بیمار وخیم شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیمار دچار ایست قلبی شد و اقدامات احیای قلبی ریوی از ساعت پانزده و 20 تا شانزده و 15 دقیقه ادامه یافت اما متأسفانه موفقیت‌آمیز نبود.

کمالی افزود: در زمان احیا متخصصان بیهوشی، قلب و داخلی بر بالین بیمار حضور داشتند.

وی گفت: جسد متوفی برای بررسی‌های بیشتر، تشخیص و صدور گواهی فوت به پزشکی قانونی ارجاع داده شده است.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر