زمان مطالعه: 1 دقیقه

برادرکشی هولناک به خاطر تقسیم ارث در شرق گیلان

فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری قاتل مردی ۶۲ ساله توسط پلیس در کمتر از چهار ساعت در این شهرستان واقع در شرق گیلان خبر داد.
28 مرداد 1403
شناسه : 123005
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/123005
105+
بالا
فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری قاتل مردی ۶۲ ساله توسط پلیس در کمتر از چهار ساعت در این شهرستان واقع در شرق گیلان خبر داد.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری قاتل مردی ۶۲ ساله توسط پلیس در کمتر از چهار ساعت در این شهرستان واقع در شرق گیلان خبر داد.

سرهنگ سیدجلال‌الدین جوانمردی روز یکشنبه اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری با چاقو توسط ۲ برادر در شهر رودسر و مجروحیت و اعزام یکی از برادران به بیمارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی در ادامه با اشاره به فوت مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان، افزود: بلافاصله پس از فوت مقتول گروهی از کارآگاهان پلیس برای دستگیری قاتل اعزام شدند که با اقدامات فنی و ضربتی پلیس، متهم متواری ظرف کمتر از چهار ساعت در مخفیگاهش واقع در شهرستان رودسر دستگیر و به مقر پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از اقرار قاتل به قتل برادر ۶۲ ساله‌ خود با ضربات متعدد چاقو خبرداد و بیان کرد: متهم ۵۰ ساله انگیزه خود از این اقدام را اختلاف مالی بر سر تقسیم ارث با برادر خود عنوان کرده و وی پس از بازسازی صحنه قتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

 

ارسال نظر