زمان مطالعه: 1 دقیقه

بی توجهی راننده عابر پیاده را به کشتن داد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت عابر پیاده به علت عدم توجه به جلو راننده سواری پژو در فولادشهر خبرداد.
27 مرداد 1403
شناسه : 122946
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/122946
135+
بالا
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت عابر پیاده به علت عدم توجه به جلو راننده سواری پژو در فولادشهر خبرداد.

حادثه 24 - رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت عابر پیاده به علت عدم توجه به جلو راننده سواری پژو در فولادشهر خبرداد.

سرهنگ علی اصغر زارع بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف منجر به فوت واقع در بلوار ولیعصر فولادشهر، بلافاصله ماموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور در صحنه و پس از بررسی دقیق مشخص شد راننده خودرو پژو  به علت عدم توجه به جلو با عابر پیاده برخورد که متاسفانه در این حادثه عابر پیاده جان خود را از دست می دهد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به این که بی توجهی به جلو یکی از مهمترین عوامل انسانی دخیل در تصادفات محسوب می شود از رانندگان وسایل نقلیه خواست از هر گونه فعالیتی که باعث حواس پرتی و بی توجهی به مسیر حین رانندگی می شود اکیدا پرهیز نموده و خود را ملزم به رعایت قوانین دانسته تا شاهد تکرار چنین حوادث ناگواری نباشیم.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر