زمان مطالعه: 1 دقیقه

اسرار کشف جسدی پس از 20 سال در اهواز فاش شد

سرهنگ کارآگاه سیروس دریکوند رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت : در پی اعلام وصول گزارشی مبنی بر پیدایش چند تکه استخوان انسان در منزل مسکونی در یکی از محلات اهواز موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت .
27 مرداد 1403
شناسه : 122927
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/122927
144+
بالا
سرهنگ کارآگاه سیروس دریکوند رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت : در پی اعلام وصول گزارشی مبنی بر پیدایش چند تکه استخوان انسان در منزل مسکونی  در یکی از محلات اهواز موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

حادثه 24 - سرهنگ کارآگاه سیروس دریکوند رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت : در پی اعلام وصول گزارشی مبنی بر پیدایش چند تکه استخوان انسان در منزل مسکونی  در یکی از محلات اهواز موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود : با تحقیقات صورت گرفته و برابر نظریه پزشکی قانونی مشخص گردید که استخوان‌ها متعلق به فردی مذکر بوده و حدود ۲۰ سال از زمان فوت او گذشته است .

 وی در ادامه خاطر نشان داشت : با هماهنگی قضایی کلیه افراد ساکن اعم از مالک و مستاجر در منزل ازلحاظ وضعیت حیاتی مورد بررسی قرار گرفته که هیچ کدام از آنان تاکنون گزارشی دال بر فقدان یا مورد مشکوکی به پلیس ارائه نداده بودند .

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان خاطر نشان کرد : با تیزهوشی کاراگاهان و با تحقیقات میدانی صورت گرفته از مطلعین و آشنایان مالک اولی ساختمان ،  از وجود احدی از فرزندان  وی با هویت مشخص ابراز بی اطلاعی نموده  که این موضوع مورد ظن مامورین قرار گرفت و پس از هماهنگی قضایی ، مالک اولیه منزل دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت که پس از ارائه مدارک و مستندات لازم چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و اعنراف نمود که جسد متعلق به فرزند اولش بوده که حدود ۱۸ سال قبل با انگیزه اعتیاد به مواد مخدر و سرقت که باعث آبروریزی او شده بود با ضربات چوب او را به قتل رسانیده و در همان محل دفن نموده است .

 آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر