زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری 2 برادر قاتل در خمین

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری عوامل قتل نزاع و درگیری در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.
14 مرداد 1403
شناسه : 122191
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/122191
120+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری عوامل قتل نزاع و درگیری در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری عوامل قتل نزاع و درگیری در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا جودکی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر نزاع و درگیری در یکی از محله های شهرستان خمین بلا فاصله واحد گشت کلانتری  11 این شهرستان در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد چند نفر به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر شده اند که دو نفر از آنها به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شده اند و بقیه افراد متواری شدند.

 این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است.

سرهنگ جودکی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان خمین مشخص شد قتل توسط دو برادر و با تحریک پدرشان صورت گرفته است که طی هماهنگی انجام شده با مقام قضائی منزل متهمان مورد بازرسی قرار گرفت که پدر ضاربان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان اظهار داشت: هر دو متهم دستگیر و به قتل و مجروح کردن مقتول و پسرش به دلیل اختلافات ملکی اعتراف کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان به دادسرا ارسال شد و هر سه نفر پس از تفهیم اتهام با قرار مناسب تحویل ندامتگاه شدند.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر