زمان مطالعه: 1 دقیقه

جنایت بامدادی در شمیران‌نو به دلیل چشم‌ در چشم شدن / دستگیری قاتل فراری در تبریز

متهمی که در اقدامی هولناک مردی ۴۵ساله را در شرق تهران به قتل رساند، قبل از اینکه کشور را برای همیشه ترک کند، در تبریز دستگیر شد.
14 مرداد 1403
شناسه : 122189
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/122189
132+
بالا
متهمی که در اقدامی هولناک مردی ۴۵ساله را در شرق تهران به قتل رساند، قبل از اینکه کشور را برای همیشه ترک کند، در تبریز دستگیر شد.

حادثه 24 - متهمی که در اقدامی هولناک مردی ۴۵ساله را در شرق تهران به قتل رساند، قبل از اینکه کشور را برای همیشه ترک کند، در تبریز دستگیر شد.

بامداد شنبه نهم تیرماه سال 1402، مرگ مشکوک مرد جوانی در محله‌ شمیران‌نوی تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند و جسد مردی حدوداً 45ساله را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول قربانی یک جنایت خیابانی شده است.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت که قاتل که همراه دختر جوانی بوده به‌دلایل چشم‌ در چشم شدن و مسائل پیش‌پاافتاده با مقتول درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده و  قبل از رسیدن مأموران کلانتری پا به فرار گذاشته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف ابتدا هویت عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر