زمان مطالعه: 3 دقیقه

پدر فداکار برای نجات دخترش دل به دریا زد

مرد جوان وقتی دخترش را دید که در امواج دریا دست و پا می‌زند و در یک قدمی مرگ است به دل دریا زد و او را نجات داد، اما خودش گرفتار امواج خروشان دریا شد و جانش را از دست داد.
14 مرداد 1403
شناسه : 122164
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/122164
122+
بالا
مرد جوان وقتی دخترش را دید که در امواج دریا دست و پا می‌زند و در یک قدمی مرگ است به دل دریا زد و او را نجات داد، اما خودش گرفتار امواج خروشان دریا شد و جانش را از دست داد.

حادثه 24 - مرد جوان وقتی دخترش را دید که در امواج دریا دست و پا می‌زند و در یک قدمی مرگ است به دل دریا زد و او را نجات داد، اما خودش گرفتار امواج خروشان دریا شد و جانش را از دست داد.

این حادثه هولناک عصر جمعه در ساحل علی‌آباد بابلسر اتفاق افتاد. آن روز به‌دلیل تعطیلی، ساحل شلوغ‌تر از همیشه بود و مسافران و گردشگران زیادی برای تفریح آمده بودند. خیلی‌ها برای شنا به دریا زده بودند. خانواده‌ای هم از بابل برای تفریح به ساحل بابلسر آمده بودند. اعضای خانواده کنار ساحل نشسته بودند و دختر 8ساله‌شان مشغول بازی بود. او با چند کودک دیگر دوست شده بود و در دریا آب‌تنی می‌کردند. پدر خانواده همینطور که نشسته و گرم صحبت بود، یک چشمش هم به دریا و دختربچه‌اش بود و او را می‌پایید.

چند دقیقه‌ای گذشت و پدر وقتی نگاهش را رو‌به دریا چرخاند دیگر دخترش را ندید. سراسیمه از جایش بلند شد و این بار در میان هیاهو و ازدحام گردشگران، دقیق‌تر نگاهی به دریا کرد. مرد با صحنه هولناکی رو‌به‌رو شد. دختربچه گاهی دست و سرش از آب بیرون می‌آمد و فریاد می‌زد، اما در آن شلوغی هیچ‌کس صدایش را نمی‌شنید. او در حال غرق شدن بود. مرد جوان با دیدن این صحنه فرصت را از دست نداد و دوان‌دوان داخل دریا رفت و با چند جهش بلند خودش را به دخترش رساند. دختربچه آب زیادی خورده بود و شرایط خوبی نداشت، اما پدر فداکار توانست او را از مرگ نجات دهد. او دخترش را به‌سختی به نزدیکی ساحل رساند و در آنجا چند نفر از گردشگران به کمکش آمدند و دختربچه را از او گرفتند و به ساحل رساندند.

همه نگاه‌ها به دختربچه بود و همه خوشحال بودند که پدر فداکارش توانسته پیش از غرق شدن او را نجات دهد. تعدادی از ناجیان غریق سررسیدند و اقدامات اولیه را برای نجات دختربچه انجام دادند. وقتی وضعیت او عادی شد، سراغ پدرش را گرفت. تا آن زمان هیچ‌کس به فکر پدر دختربچه نبود و همه به فکر نجات او بودند. دختربچه چند مرتبه گفت: بابا، بابا و بعد از آن بود که تعدادی از گردشگران و ناجیان دوباره به دریا زدند و جست‌وجو برای یافتن پدر دختربچه آغاز شد. چند دقیقه بعد آنها پیکر بی‌جان پدر فداکار را که در دریا غرق شده بود، پیدا کردند و از آب بیرون کشیدند.

نقی کریمیان، رئیس هیات نجات‌ غریق و غواصی مازندران دراین باره گفت: فرد جانباخته اهل امیرکلای بابل و ساکن میاندشت بود و 39سال داشت. او تلاش کرد جان دختر خردسالش را نجات دهد، اما خودش غرق شد. وی ادامه داد: از همه گردشگران که برای تفریح به سواحل شمالی کشور می‌آیند تقاضا دارم به هشدارهای ناجیان غریق توجه کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر