زمان مطالعه: دقیقه

چرا دروازه‌بان جدید پرسپولیس برتر از بیرانوند است ؟ + تصاویر برتری گندوز

پیوستن الکسیس گندوز به پرسپولیس جنجال زیادی در میان هواداران قرمزپوش ها به راه انداخت و بسیاری از هوادارن و سایت های خبری به مقایسه این دروازه بان الجزایری با گلر پیشین یعنی علیرضا بیرانوند پرداختند.
12 مرداد 1403
شناسه : 122053
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/122053
343+
بالا
پیوستن الکسیس گندوز به پرسپولیس جنجال زیادی در میان هواداران قرمزپوش ها به راه انداخت و بسیاری از  هوادارن و سایت های خبری به مقایسه این دروازه بان الجزایری با گلر پیشین یعنی علیرضا بیرانوند پرداختند.

 حادثه 24-  پیوستن الکسیس گندوز به پرسپولیس جنجال زیادی در میان هواداران قرمزپوش ها به راه انداخت و بسیاری از هوادارن و سایت های خبری به مقایسه این دروازه بان الجزایری با گلر پیشین یعنی علیرضا بیرانوند پرداختند.

اکثر کارشناسان فوتبال الکسیس گندوز را در مقایسه با علیرضا بیرانوند برتر می دانند و در شبکه های اجتماعی کارنامه این گلر الجزایری را با بیرانوند مقایسه کرده اند که در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

گندوز پس از امضای قرارداد بلافاصله در ترکیه به اردوی پرسپولیس ملحق شد.
این دروازه بان ۲۸ ساله و ۱۹۱ سانتیمتری متولد سنت‌آتین فرانسه است و تابعیت الجزایر را هم دارد. او فوتبال خود را نیز از باشگاه سنت آتین آغاز کرد و از سپتامبر ۲۰۲۰ با پیوستن به تیم یو اس ام وارد لیگ الجزایر شد.

او دو فصل گذشته را برای بلوزداد به میدان رفته است که حاصل آن قهرمانی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بود. او که در این فصل رقابت‌ها به تیم ملی کشورش راه پیدا کرد، برای باشگاهش ۲۳ کلین‌شیت ثبت کرد.
او همراه تیمش در فصل گذشته مسابقات هم نایب قهرمان لیگ الجزایر شد و در همه رقابت‌ها (لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آفریقا) ۱۹ کلین شیت داشت.

 

گفتنی است قرارداد گندوز ۲۸ ساله با پرسپولیس 3 ساله خواهد بود.

 
 

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر