زمان مطالعه: دقیقه

هافبک قدرتمند آفریقایی به استقلال پیوست

استقلال از جدیدترین گزینه احتمالی خود رونمایی کرد؛ آبی‌ها یک هافبک آفریقایی می‌خواهند!
10 مرداد 1403
شناسه : 121947
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121947
674+
بالا
استقلال از جدیدترین گزینه احتمالی خود رونمایی کرد؛ آبی‌ها یک هافبک آفریقایی می‌خواهند!

حادثه 24 استقلال از جدیدترین گزینه احتمالی خود رونمایی کرد؛ آبی‌ها یک هافبک آفریقایی می‌خواهند!

فعالیت استقلال در بازار نقل‌وانتقالات قطع نشده و آبی‌پوشان تهرانی به‌دنبال بازیکنان جدید هستند.

به گزارش فوتبالی، استقلال خلاف لیگ بیست‌وسوم در بازار نقل‌وانتقالات فعالیت بیشتری دارد و ممکن است بازیکنان جدیدی به جمع این تیم اضافه شوند.

گائل کاکوتا بازیکنی است که طبق شنیده‌ها، حضورش در استقالل تقریبا قطعی شده تا جواد نکونام در لیگ بیست‌وچهارم یک خارجی باکیفیت دیگر را هم در اختیار داشته باشد.

آبی‌ها تا همین حالا هم خریدهایی داشته‌اند اما این پایان کار نیست و حالا نام یک بازیکن آفریقایی پیرامون آبی‌پوشان شنیده می‌شود. دیدیه اندونگ 30 ساله بازیکنی است که احتمال پیوستن او به استقلال وجود دارد. این هافبک گابنی فصل گذشته در تیم الریاض عربستان حضور داشت و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود چراکه قرارداد این بازیکن با باشگاه عربستانی در تاریخ 10 تیر 1403 به پایان رسیده است.

اندونگ سابقه بازی در ساندرلند و واتفورد را دارد و فصل گذشته 30 بازی در لیگ عربستان انجام داد. دیدیه قابلیت بازی در سه پست هافبک دفاعی، مرکزی و هجومی را دارد و این موضوع به جواد نکونام کمک زیادی برای انتخاب پست او می‌کند. این بازیکن در ترانفسرمارکت هم 1.2 میلیون یورو ارزش دارد و بنابراین حضور او در ایران دور از دسترس نیست.

موضوعی که در صورت جذب اندونگ آبی‌ها را اذیت خواهد کرد، پر شدن لیست خارجی‌های استقلال است و بار دیگر نکونام با چالش جدی کنار گذاشتن بازیکنان مواجه می‌شود. اکنون باید منتظر ماند و دید سرانجام مذاکرات مدیران استقلال با دیدیه اندونگ چه خواهد بود و آیا این بازیکن قرارداد خود با استقلال را امضا می‌کند یا نه.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر