زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین خبر درباره نقل و انتقالات تراکتور / سه گزینه جدید برای خط حمله

تراکتور تبریز پس از جدایی مهند علی، به دنبال تقویت خط حمله‌ است. این تیم با سه گزینه برای جذب مهاجم روبروست و به نظر می‌رسد حداقل یکی از آن‌ها به زودی به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.
08 مرداد 1403
شناسه : 121875
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121875
543+
بالا
تراکتور تبریز پس از جدایی مهند علی، به دنبال تقویت خط حمله‌ است. این تیم با سه گزینه برای جذب مهاجم روبروست و به نظر می‌رسد حداقل یکی از آن‌ها به زودی به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

حادثه 24 -تراکتور تبریز پس از جدایی مهند علی، به دنبال تقویت خط حمله‌ است. این تیم با سه گزینه برای جذب مهاجم روبروست و به نظر می‌رسد حداقل یکی از آن‌ها به زودی به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

مهند علی که در فصل گذشته به عنوان یک مهره تاثیرگذار در خط حمله تیم نیروی هوایی عراق عمل کرده بود، در پایان فصل نتوانست به توافق نهایی با باشگاه برسد و از تیم جدا شد. انتقال او به تراکتور میتوانست به عنوان بمب نقل و انتقالات مطرح شود اما او در نهایت با باشگاه جدیدش تراکتور به توافق نرسید و از ایران رفت.

رحمان جعفری، مهاجم کنونی تیم تراکتور، به عنوان یکی از گزینه‌های داخلی تیم مطرح است. عملکرد او در فصل گذشته نشان داده که توانایی‌های قابل توجهی در خط حمله دارد و می‌تواند نقش مهمی در فصل جدید ایفا کند. او هم اکنون تنها مهاجم تراکتور در اردوی آنکارا محسوب می‌شود.

دو مهاجم دیگر تیم یعنی عبدی و مطهری در پایان فصل از تراکتور جدا شدند. این جدایی‌ها به نوعی نیاز به جذب مهاجم جدید را برای تراکتور ضروری کرده است.

با توجه به این شرایط، باشگاه تراکتور در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای تقویت خط حمله است. هر سه گزینه دیگر هم مهاجمانی هستند که از رزومه نسبتا خوبی برخوردار هستند.

انتظار می‌رود که تراکتور با اضافه کردن حداقل یک مهاجم جدید به تیم، بتواند نقاط ضعف خود را برطرف کرده و با قدرت بیشتری در رقابت‌های فصل آینده ظاهر شود.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر