زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاچاقچی مخوف مواد مخدر به آخر خط رسید/ الف.ب عامل اصلی شهادت ۲نفر از مأموران فراجا است

سرکرده یکی از باندهای بزرگ قاچاق مواد‌مخدر شرق کشور که در پرونده سیاهش قتل 3شهروند بی‌گناه و به شهادت رساندن 2مأمور پلیس را ثبت کرده، دستگیر شد.
08 مرداد 1403
شناسه : 121836
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121836
171+
بالا
سرکرده یکی از باندهای بزرگ قاچاق مواد‌مخدر شرق کشور که در پرونده سیاهش قتل 3شهروند بی‌گناه و به شهادت رساندن 2مأمور پلیس را ثبت کرده، دستگیر شد.

حادثه 24 - سرکرده یکی از باندهای بزرگ قاچاق مواد‌مخدر شرق کشور که در پرونده سیاهش قتل 3شهروند بی‌گناه و به شهادت رساندن 2مأمور پلیس را ثبت کرده، دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با اشاره به دستگیری یکی از سرکردگان باندهای فعال قاچاق مواد‌مخدر در جنوب و شرق کشور و عامل اصلی شهادت ۲نفر از مأموران فراجا و مجروح شدن ۴افسر پلیس گفت: شامگاه پنجشنبه در یک عملیات هماهنگ و منسجم اطلاعاتی و هنگامی که این شرور سابقه‌دار و مسلح قصد عبور از پهنه ی جغرافیایی استان کرمان را داشت در تور اطلاعاتی جان برکفان یگان تکاوری فراجا قرار گرفت.

امید رضایی افزود: این فرد در عملیاتی ضربتی که در یکی از محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان صورت گرفت، بازداشت شد.

این مقام قضایی اعلام کرد: فرد دستگیر شده (الف.ب) در سال۱۳۹۳ در درگیری مسلحانه قاچاقچیان مواد‌مخدر در چهار راه عشایری کهنوج 2نفر از پرسنل کادر انتظامی کهنوج را به شهادت رسانده و ۴نفر از مأموران فراجا را مجروح کرده بود. وی خاطرنشان کرد: در پرونده سیاه این متهم، سوابق شرارت متعددی ازجمله قتل بیش از ۳نفر از شهروندان بی‌گناه استان سیستان و بلوچستان، حمل و ترانزیت مسلحانه مواد‌مخدر، سرقت‌های مسلحانه و سوابق کیفری متعدد ثبت شده است. دادستان کهنوج هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه سخت و عبرت‌آموز خواهد بود.

 آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر