زمان مطالعه: دقیقه

اعتراض ایران علیه گوینده المپیک پاریس

08 مرداد 1403
شناسه : 121821
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121821
110+
بالا

حادثه 24 - کمیته ملی المپیک ایران به دلیل اتفاق رخ داده در جریان مسابقات قایقرانی المپیک ۲۰۲۴ به کمیته بین‌المللی المپیک اعتراض کرد.


روز دوم رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس دیروز (یکشنبه) با برگزاری رشته‌های مختلف پیگیری شد و نمایندگان کشورمان نیز در سه رشته مسابقات به رقابت پرداختند.

اتفاق عجیب رقابت‌های روز گذشته، در رقابت‌های قایقرانی روئینگ دو نفره و معرفی مهسا جاور و زینب نوروزی نمایندگان کشورمان رخ داد. در خط شروع مسابقه قایقرانی روئینگ دو نفره، ابتدا گوینده رقابت‌ها قایقران کشورمان را به عنوان ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی معرفی کرد، اما در ادامه به اصلاح اشتباه عجیب خود پرداخت.

پس از این اتفاق مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان سریعا نسبت به این رفتار عجیب برگزار کنندگان مسابقات قایقرانی معترض و مراتب اعتراض خود را به صورت رسمی به کمیته بین‌المللی المپیک و برگزار کنندگان مسابقات اعلام و خواستار پاسخ رسمی آنها شدند.

گوینده، زینب نوروزی و مهسا جاور را نماینده اسرائیل معرفی کرد 

گوینده حاضر در محل برگزاری مسابقات قایقرانی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، به اشتباه ورزشکاران تیم روئینگ ایران را نماینده رژیم اسرائیل معرفی کرد.

روز گذشته پیش از شروع مسابقه روئینگ دو نفره سبک وزن بانوان المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در اشتباهی بزرگ و عجیب از سوی گوینده برگزاری رقابت‌ها، زینب نوروزی و مهسا جاور، دو ورزشکار کشورمان به جای ایران، نماینده اسرائیل معرفی شدند. البته گوینده در ادامه به اصلاح اشتباه عجیب خود پرداخت.

واکنش زینب نوروزی 

گاف عجیب فرانسوی‌ها در المپیک / گوینده، زینب نوروزی و مهسا جاور را نماینده اسرائیل معرفی کرد

زینب نوروزی در واکنش به این اشتباه بزرگ نوشت: «به خدا ما شبیه صهیونیست‌ها نیستیم؛ ما ایرانی هستیم.»

پس از این اتفاق مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان نسبت به این رفتار عجیب برگزار کنندگان مسابقات قایقرانی معترض و مراتب اعتراض خود را به صورت رسمی به کمیته بین‌المللی المپیک و برگزار کنندگان مسابقات اعلام کردند و خواستار پاسخ رسمی آن‌ها شدند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر