زمان مطالعه: دقیقه

تصاویر بلای وحشتناکی که سر بازیکن فولاد آمد / خطر مرگ از بیخ گوش عروجی گذشت

بازیکن تیم فولاد هرمزگان که پس از مصدومیت شدید راهی بیمارستان شد، در حال حاضر وضعیت دردناکی دارد.
06 مرداد 1403
شناسه : 121725
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121725
139+
بالا
بازیکن تیم فولاد هرمزگان که پس از مصدومیت شدید راهی بیمارستان شد، در حال حاضر وضعیت دردناکی دارد.

حادثه 24 -  بازیکن تیم فولاد هرمزگان که پس از مصدومیت شدید راهی بیمارستان شد، در حال حاضر وضعیت دردناکی دارد.

دیدار جنجالی و نیمه تمام هفته سوم لیگ برتر فوتسال در هرمزگان یک آسیب دیدگی خطرناک داشت که طی برخورد ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم هرمزگانی با نرده‌های کنار زمین و مصدومیت جدی به بیمارستان انتقال یافت. عروجی شب گذشته پس از بخیه ابرو و همچنین عکس‌برداری از سر و دنده‌اش که خوشبختانه شکستی در آن‌ها دیده نشده، از بیمارستان مرخص گردید، اما آثار کوفتگی در بدن او که باعث درد شدید شده است، حضور وی را در بازی بعدی فولاد هرمزگان در اصفهان مقابل گیتی پسند اصفهان را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

وضعیت وحشتناک عروجی بعد از مصدومیت

وضعیت وحشتناک بازیکن ایرانی پس از مصدومیت +تصاویر

عروجی روز گذشته در حالی که با ابوالفضل افضلی بازیکن ایرالکو بر سر تصاحب توپ کورس گذاشته بود، پس از خطای بازیکن حریف به نرده‌های کنار زمین برخورد کرد و مصدومیت نگران کننده‌ای داشت.

لازم به ذکر است پس از این خطا و مصدومیت، هواداران هرمزگانی علیه بازیکن تیم آلومینیوم شعار دادند و در ادامه با متوقف شدن بازی و ترک زمین از سوی آلومینیوم، این دیدار در دقیقه ۱۵ نیمه نخست، نیمه تمام ماند.

وضعیت وحشتناک بازیکن ایرانی پس از مصدومیت +تصاویر

بازیکن تیم فوتسال فولاد از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش پایگاه خبری ۲٠۲٠، به دنبال مصدومیت ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم فوتسال فولاد هرمزگان در حین بازی با آلومینیوم اراک در هفته سوم رقابت های لیگ برتر، بلافاصله پزشکیار تیم فولاد و پزشک  مسابقه وارد زمین شدند و پس از اقدامات اولیه مصدوم توسط آمبولانس به بیمارستان سهید محمدى اعزام شد.

  سحر ستاری رئیس کمیته پزشکی هیئت فوتبال هرمزگان گفت : در بیمارستان بعد از انجام معاینات اولیه، سى تى اسکن سر و رادیوگرافى دنده ها انجام شد.

 وی بیان داشت: مصدومیت قاسم عروجی  شامل پارگى قسمت خارجى پلک بود که  توسط پرسنل اوژانس شهید محمدى بخیه زده شد و سى تى اسکن به گفته پزشک  اورژانس نرمال بوده و طبق معاینه و رادیوگرافى انجام شده شکستگى دنده هم نداشتند و کوفتگى اندام فوقانى و ناحیه دنده ها گزارش شده است.

ستاری گفت: عروجى بعد از اتمام کارهاى درمانى توسط پزشک اورژانس شهید محمدى مرخص شد.


 
آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر