زمان مطالعه: دقیقه

پیراهن ۲۰ میلیونی رضا درویش در مراسم تشییع پیکر سعید راد

تیشرت رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مراسم خاکسپاری سعید راد هنرپیشه پرسپولیسیبرند الکساندر مک‌کوئین سینمای ایران خبرساز شده و گفته می شود این تیشرت خاص از برند الکساندر مک‌ کوئین بوده و گرانقیمت می باشد.
03 مرداد 1403
شناسه : 121611
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121611
277+
بالا
تیشرت رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مراسم خاکسپاری سعید راد هنرپیشه پرسپولیسیبرند الکساندر مک‌کوئین سینمای ایران خبرساز شده و گفته می شود این تیشرت خاص از برند الکساندر مک‌ کوئین بوده و گرانقیمت می باشد.

حادثه 24 - تیشرت رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مراسم خاکسپاری سعید راد هنرپیشه پرسپولیسیبرند الکساندر مک‌کوئین سینمای ایران خبرساز شده و گفته می شود این تیشرت خاص از برند الکساندر مک‌ کوئین بوده و گرانقیمت می باشد.

مدیرعامل پرسپولیسی ها در مراسم تشییع سعید راد بازیگر پیشکسوت کشورمان خبرساز شده و تیشرت ۲۰ میلیونی وی جنجالی شده است. در ادامه تصویری از لباس رضا درویش را در نیک صالحی مشاهده کنید.
لباس رضا درویش
سعید راد بازیگر مطرح سینمای ایران در سن ۸۰ سالگی دارفانی را وداع گفت. این بازیگر که از طرفداران قدیمی پرسپولیس بود، همواره در تمرینات این تیم حضور پیدا می کرد و بارها هم برای تماشای بازی تیم محبوبش به استادیوم آزادی می رفت.

به نقل از خبرورزشی مراسم تشییع پیکر سعید راد صبح امروز با حضور اهالی سینما و چهره های مطرح پرسپولیس برگزار شد. در این مراسم رضا درویش، محمود خوردبین و حمید استیلی حضور داشتند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس برای حضور در این مراسم یک تیشرت مشکی از برند لاکچری الکساندر مک‌ کوئین برتن کرد که قیمت آن در مارکت ۳۲۰ یورو است که با حساب ارز امروز، ۲۰ میلیون تومان می شود.

حضور پرسپولیسی‌ها در مراسم پیشکسوت سینما
مراسم تشییع پیکر زنده یاد سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون با حضور هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد. پیکر سعید راد صبح امروز با حضور خیل هنرمندان، ورزشکاران و مردم در خانه سینما، به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع شد.

رضا درویش، حمید استیلی و محمود خوردبین به عنوان نمایندگان باشگاه پرسپولیس در این مراسم شرکت کردند.

لباس رضا درویش در مراسم در تشییع سعید راد
رضا درویش در مراسم تشییع پیکر سعید راد بازیگر قدیمی و البته پرسپولیسی سینمای ایران از یک تیشتر با برند الکساندر مک‌ کوئین استفاده کرد.

گفتنی است درگذشت سعید راد باعث تاثر جامعه هنر و البته اهالی ورزش شد چون همه در جریان بودیم که این بازیگر فقید چقدر به ورزش و به ویژه فوتبال علاقه داشت.

پرچم پرسپولیس بر مزار سعید راد
سعید راد بی خداحافظی رفت اما چه باک که او ۵۳ سال قبل اصلاً با خداحافظی، شروع کرده بود. اسم سعید راد در آسمان هنر ایران با شاهکار امیر نادری که سال ۱۳۵۰ ژانری جدید به سینما هدیه داد،

مطرح و طی دو سال به آسمان هنر ایران چسبید؛ خداحافظ رفیق ساخته امیر نادری، با بازی درخشان سعید راد، ذکریا هاشمی و جلال… که حالا از جمع این سه رفیق که در فیلم یا نارفیقی می کنند و یا از نارفیقی می خورند، فقط ذکریا هاشمی زنده است.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر