زمان مطالعه: دقیقه

پیکر سعید راد کنار فردین آرمید / بدرقه فراموش‌نشدنی چهره محبوب سینما + تصاویر

سام راد فرزندسعید راد اعلام کرد که پیکر پدرش در کنار محمدعلی فردین قطعه هنرمندان بهشت زهرا در خاک خواهد آرمید.
03 مرداد 1403
شناسه : 121607
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121607
154+
بالا
سام راد فرزندسعید راد اعلام کرد که پیکر پدرش در کنار محمدعلی فردین قطعه هنرمندان بهشت زهرا در خاک خواهد آرمید.

حادثه 24 - سام راد فرزندسعید راد اعلام کرد که پیکر پدرش در کنار محمدعلی فردین قطعه هنرمندان بهشت زهرا در خاک خواهد آرمید.

دوستداران، فوتبالی‌ها و هنرمندان به خانه سینما شماره ۲ آمدند تا با پیکر سعید راد ستاره فراموش‌نشدنی سینما وداع کنند.

سام راد فرزندسعید راد اعلام کرد که پیکر پدرش در کنار محمدعلی فردین قطعه هنرمندان بهشت زهرا در خاک خواهد آرمید.

مراسم تشییع جناره و خاکسپاری سعید راد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا ساعاتی پیش با همیاری و حضور برخی بازیگران و اهالی سینما و دختر و پسر وی انجام شد و این بازیگر برای همیشه در منزل ابدی در خاک آرمید. مزار سعید راد در کنار فردین قرار دارد و این دو بازیگر یش از انقلاب بار دیگر به هم رسیدند.

صبح ساعت ۹ روز چهارشنبه (۲ مرداد ۱۴۰۳) مراسم خاکسپاری سعید راد در بهشت زهرا (س) برگزار و پیکر این بازیگر سینما و تلویزیون در قطعه هنرمندان و در کنار محمدعلی فردین به خاک سپرده شد.

همچنین مراسم یادبود سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون روز جمعه پنجم مرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجدالرسول(ص) واقع در سعادت آباد میدان کاج برگزار خواهد شد.

تصاویر مراسم تشییع سعید راد با حضور بازیگران و چهره ها

تصاویر مراسم تشییع پیکر او که با حضور جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و طرفدارانش در خانه سینما برگزار شد را مشاهده خواهید کرد.

روز دوشنبه سعید راد ما را برای همیشه تنها گذاشت. بازیگری خوش‌چهره و خوش‌استایل که در همان سال‌های کم حضور در سینما و با وجود غیبتی طولانی باز هم با تک‌نقش‌های درخشانش در ذهن ایرانی‌ها ماندگار است. هوادار سرسخت باشگاه پرسپولیس، صبح امروز در میان یاران و طرفدارانش به خاک سپرده شد.

حضور محمدعلی زم، پدر روح الله زم با یک تیپ متفاوت در مراسم تشییع پیکر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین هومن حاجی عبداللهی و ساره بیات و … از جمله حاضرین در مراسم خاکسپاری سعید راد بازیگر فیلم های قبل از انقلاب می باشند.

 

آن طور که از مصاحبه های قبلی این هنرپیشه معلوم است وی زمانی که در قید حیات بود به فردین هنرپیشه دوران پیش از انقلاب علاقه زیادی داشته است.

تصاویری از وداع با هنرپیشه محبوب کشورمان 

تصاویر هنرپیشه هایی که در مراسم تدفین سعید راد شرکت کردند

   

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر