زمان مطالعه: دقیقه

علی دایی : به موی افراد چه‌ کار دارید؟

علی دایی در واکنش خاص به «منشور اخلاقی» گفت: به مو و زندگی شخصی افراد چه‌کار دارید؟
03 مرداد 1403
شناسه : 121589
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121589
199+
بالا
علی دایی در واکنش خاص به «منشور اخلاقی» گفت: به مو و زندگی شخصی افراد چه‌کار دارید؟

حادثه 24 - علی دایی در واکنش خاص به «منشور اخلاقی» گفت: به مو و زندگی شخصی افراد چه‌کار دارید؟

اسطوره پرسپولیس و تیم ملی ۱۴ سال قبل مصاحبه‌ای انجام داد که سر و صدای فراوانی راه انداخت.

واکنش علی دایی به قانون منشور اخلاقی
علی دایی تابستان سال ۸۹ سرمربی پرسپولیس بود و در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از آغاز دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر حرف‌های خاصی بر زبان آورد که عمده آن‌ها سوم مرداد همان سال در خبرورزشی منتشر شد. باهم چکیده حرف‌های سرمربی وقت پرسپولیس را دوباره مرور می کنیم:

قضیه قرارداد خودم با تیم ملی را تا آخر پیگیری خواهم کرد. این مسئله وارد حیطه کاری من در پرسپولیس نمی‌شود ولی تحت هیچ شرایطی از حقم نمی‌گذرم. امیدوارم در داخل کشور به حق خودم برسم و کار به فیفا کشیده نشود.
طی دوران حضورم در بایرن مونیخ، باشگاه‌های عربی و کلا فوتبال اروپا چیزی به نام منشور اخلاقی ندیدم. در این باشگاه‌ها همه چیز سر جای خود قرار دارد و همه اعضای تیم مسائل حرفه‌ای را رعایت می‌کنند. مثلا اگر در اروپا یک بازیکن شب قبل از مسابقه در مهمانی دیده شود با سنگین‌ترین جریمه مواجه خواهد شد. مقررات باشگاه‌های آن‌ها روی اصول است نه این‌که به ریش، موی سر و زندگی شخصی افراد کار داشته باشند. آقایان نباید به افراد تهمت زده و با آبروی آن‌ها بازی کنند. بزرگان دین به این نکته تاکید کرده‌اند که اگر خطایی از کسی سر می‌زند، نباید او را رسوا کرد و آبرویش را برد.
اگر یک بازیکن یا مربی با اشتباه خود به فوتبال کشور ضربه زد، باید محروم شود نه این‌که به خاطر مسائلی که خارج از فوتبال و در حیطه زندگی شخصی او رخ می‌دهد، محرومش کنند.
واکنش علی دایی به قانون منشور اخلاقی

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

 

ارسال نظر