زمان مطالعه: دقیقه

قطری‌ها به پرسپولیس چه پیام خاصی دادند؟

رئیس باشگاه الوکره از همکاری باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن قطری تشکر کرد.
03 مرداد 1403
شناسه : 121584
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121584
163+
بالا
رئیس باشگاه الوکره از همکاری باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن قطری تشکر کرد.

حادثه 24 - رئیس باشگاه الوکره از همکاری باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن قطری تشکر کرد.

باشگاه الوکره در مذاکره با پرسپولیس توانست با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه یک میلیون و 300 هزار دلاری و هزینه سفر و برپایی اردو در قطر، عبدالکریم حسن را به خدمت بگیرد و از این انتقال رضایت دارد.

شیخ خلیفه بن حسن آل ثانی، رئیس باشگاه ورزشی الوکره، از مدیریت باشگاه ورزشی السد به دلیل همکاری عالی با باشگاه الوکره در معامله نقل و انتقال این بازیکن سابق باشگاه ایرانی و همچنین عبدالکریم حسن، بازیکن سابق تیم ملی قطر، السد و پرسپولیس برای روحیه همکاری در انجام این معامله تقدیر نمود.


او یادآور شد: از همه مسئولان باشگاه پرسپولیس به خاطر درک تمایل زیاد باشگاه الوکره مبنی بر حضور عبدالکریم حسن در این تیم و استقبال چشمگیر آنها از ما در دور مذاکرات تشکر می کنم.


رئیس باشگاه الوکره ادامه داد: تیم الوکره که وظیفه انجام این معامله را بر عهده گرفت، نقش مهمی در حضور این بازیکن بزرگ در جمع باشگاه داشت و همه اعضای این تیم تلاش زیادی کردند. قبل از توافق، بر سر تمام جزئیات قرارداد و تسویه رسمی معامله انجام گرفت.

شیخ خلیفه بن حسن در پایان سخنان خود گفت: شکی نیست که عبدالکریم حسن به دلیل توانایی‌های فنی و بدنی فوق‌العاده و همچنین توانایی‌های بسیار زیادش، در فصل جدید به تیم الوکره کمک زیادی در مسیر قهرمانی خواهد کرد. امیدواریم او در مسابقات داخلی و آسیایی به تیم کمک کند تا نتایج موفقی در مسابقات داخلی و قهرمانی آسیا به دست بیاورد.

 

عبدالکریم حسن در لباس الوکرهرسمی: ستاره پرسپولیس به لیگ قطر بازگشت!عبدالکریم حسن به صورت رسمی و با عقد قراردادی، از پرسپولیس جدا و راهی باشگاه الوکره قطر شد.رسمی: ستاره پرسپولیس به لیگ قطر بازگشت!
به گزارش "ورزش سه"، ستاره قطری پرسپولیس به کشورش بازگشت. همان‌طور که در روزهای گذشته اخبار فراوانی در این خصوص منتشر شده بود، عبدالکریم حسن قرار است با حضور در لباس تیم فوتبال الوکره، به لیگ ستارگان برگردد.


بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال 2018، که در نقل‌وانتقالات زمستان گذشته و با جدایی از الجهراء کویت به پرسپولیس پیوسته بود، توانست به خوبی خود را در ترکیب سرخ‌ها جا بیندازد و به یکی از ستون‌های تیم اوسمار ویرا تبدیل شود.

عبدالکریم حسن که در نهایت با پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر دست یافت، پس از حواشی به وجود آمده در پایان رقابت‌های جام جهانی 2022، از فوتبال قطر طرد شد و به ناچار به فوتبالش در کشورهای دیگر ادامه داد.

این موضوع پس از کامنت جنجالی عبدالکریم حسن در پاسخ به یک هوادار به وجود آمده بود و با دستور مقامات عالی رتبه قطری، او از السد و لیگ قطر اخراج شد و به ناچار در الجهراء کویت و پرسپولیس به فوتبالش ادامه داد.


در نهایت و طبق اخباری که در روزهای اخیر منتشر گردید، عبدالکریم حسن با بخشش از سوی مقامات قطری مواجه شده و به همین دلیل نیز مورد توجه باشگاه الوکره قرار گرفت و پس از انجام مذاکرات، با آنها به توافق رسید.

با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس در روزهای ابتدایی مطرح شدن اخبار جدایی این بازیکن، با انتشار اطلاعیه ای رسمی جدایی عبدالکریم حسن را تکذیب کرد و مدعی شد او با سرخ‌ها قرارداد دارد، اما در نهایت این بازیکن به فوتبال کشورش بازگشت و از فصل بعد برای تیم الوکره به میدان می رود.

در ابتدا تیم العربی به صورت جدی خواستار به خدمت گرفتن عبدالکریم حسن بود ولی در نهایت باشگاه الوکره موفق شد با پرداخت مبلغ رضایت نامه این بازیکن، او را به خدمت بگیرد.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 
ارسال نظر