زمان مطالعه: 2 دقیقه

آدم ربایی در ایرانشهر به دلیل اختلافات مالی

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان آدم ربایی در عملیات غافلگیرانه پلیس این شهرستان خبر داد.
02 مرداد 1403
شناسه : 121551
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121551
120+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان آدم ربایی در عملیات غافلگیرانه پلیس این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان آدم ربایی در عملیات غافلگیرانه پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری با اعلام این خبر افزود: پلیس شهرستان ایرانشهر در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن شهروند ایرانشهری، تیمی مجرب از مأموران انتظامی شهرستان برای شناسایی متهم  یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خودرا آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود:ماموران با انجام اقدامات و اشرافیت اطلاعاتی و با توجه به شناخت کامل از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی، موفق شدند ، هویت و مخفیگاه عاملین این آدم ربایی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، آدم ربایان را دستگیر و گروگان را صحیح و سالم آزاد کنند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی با گروگان، افزود: آدم ربایان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید

ارسال نظر