زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ تلخ نوجوان فامنینی در سد خاکی ستق

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از غرق شدگی و جان باختن نوجوان ۱۳ ساله فامنینی در سد خاکی روستای ستق شهرستان فامنین خبر داد.
02 مرداد 1403
شناسه : 121544
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121544
122+
بالا
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از غرق شدگی و جان باختن نوجوان ۱۳ ساله فامنینی در سد خاکی روستای ستق شهرستان فامنین خبر داد.

حادثه 24 - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از غرق شدگی و جان باختن نوجوان ۱۳ ساله فامنینی در سد خاکی روستای ستق شهرستان فامنین خبر داد.

محمد رضا شکوهی گفت: به دنبال گزارش حادثه غرق شدن نوجوان ۱۳ ساله فامنینی بلافاصله کارشناسان اورژانس تجرک به محل حادثه اعزام شدند، اما متاسفانه بعد از خارج کردن مصدوم هیچ گونه علائم حیاتی نداشت و فوت شده بود.

او تصریح کرد: برخی افراد به ویژه نوجوانان و جوانان در فصول گرم سال از سد‌های خاکی و آبگیر‌های قرار گرفته در اطراف شهر‌ها و روستا‌ها برای تفریح و شنا استفاده می‌کنند، که ممکن است به قیمت از دست دادن جان، داغدار شدن اعضای خانواده و ناراحتی اطرافیان و دیگر همنوعان شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شنا در محل‌های فاقد ناجی غریق خطر غرق شدگی و مرگ دلخراش را به دنبال دارد و در طول سال‌های گذشته نیز متاسفانه برخی از نوجوانان و جوانان در سد‌ها و آبگیر‌های استان همدان جان خود را به دلیل عدم مهارت و آشنایی به فنون شنا به سادگی هرچه تمام از دست داده‌اند.

از ابتدای سال تا کنون، از ۶ نفر غرق شده، ۳ نفر از تویسرکان، همدان و فامنین جان خود را از دست داده اند.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر