زمان مطالعه: دقیقه

حسادت جنجالی سام درخشانی به پژمان جمشیدی

سام درخشانی علی پژمان جمشیدی دست به افشاگری جنجالی زد: هیچ کس حاضر به هم بازی شدن با پژمان جمشیدی نبود/ پوریا پورسرخ هم قراردادش را لغو کرد.
02 مرداد 1403
شناسه : 121531
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121531
121+
بالا
سام درخشانی علی پژمان جمشیدی دست به افشاگری جنجالی زد:  هیچ کس حاضر به هم بازی شدن با پژمان جمشیدی نبود/ پوریا پورسرخ هم قراردادش را لغو کرد.

حادثه 24 -  سام درخشانی علی پژمان جمشیدی دست به افشاگری جنجالی زد:  هیچ کس حاضر به هم بازی شدن با پژمان جمشیدی نبود/ پوریا پورسرخ هم قراردادش را لغو کرد.

ویدئویی از افشاگری سام درخشانی درباره سریال پژمان منتشر شده است که خبرساز شده است.

 طوطیا نوشت: سام درخشانی دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری حمید سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. از مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های او بازی در سریال‌های آوای باران، نابرده رنج و پژمان است. و همچنین مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود.

پژمان جمشیدی (زادهٔ 20 شهریور 1356)بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است.

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر