زمان مطالعه: 2 دقیقه

باران عابد چه کسی بود؟ آخرین شاهد مهدی پورباقی در کانادا چه کسی است؟

چند روز پس از افشای جنایت مهدی پورباقی تولید کننده پادکست آخرین شاهد در کانادا که در جریان آن همسرش باران عابد را به قتل رسانده و دست به خودکشی زده بود ابعاد تازه‌ای از این جنایت برملا شد.
01 مرداد 1403
شناسه : 121469
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121469
1503+
بالا
چند روز پس از افشای جنایت مهدی پورباقی تولید کننده پادکست آخرین شاهد در کانادا که در جریان آن همسرش باران عابد را به قتل رسانده و دست به خودکشی زده بود ابعاد تازه‌ای از این جنایت برملا شد.

حادثه 24 - چند روز پس از افشای جنایت مهدی پورباقی تولید کننده پادکست آخرین شاهد در کانادا که در جریان آن همسرش باران عابد را به قتل رسانده و دست به خودکشی زده بود ابعاد تازه‌ای از این جنایت برملا شد.

چند روز قبل رسانه‌های کانادایی از کشف جسد تکه تکه شده زنی ایرانی در چمدان خبر دادند و در ادامه معلوم شد مقتول باران عابد همسر مهدی پورباقی پادکستر معروف ایرانی است. پورباقی بعد از این جنایت هوناک دست به خودکشی زده بود تا دنبال کنندگان پادکست پرطرفدار آخرین شاهد را شوکه کند.

حالا با گذشت چند روز از افشای این جنایت ابعاد تازه‌تری از آن برملا شده است. یکی از نزدیکان خانواده عابد در شبکه ایکس مدعی شد: مهدی پورباقی از سال ۱۴۰۱ پایش به کانادا رسید. او در بازه‌های زمانی مختلف دوست‌دختر داشت و باران از راه دور از ماجرا با خبر بود. مهدی باتوجه به ازدواج زودهنگام با باران تصورش بر این بود که مجردی نکرده و برای همین پس از رفتن به کانادا روابط خارج از ازدواج داشت. از طرفی چون منابع مالی مهدی به خانواده باران و خانواده خودش متصل بود، خودش را پایبند به ازدواج نشان می‌داد و هربار با لو رفتن اینکه دوست‌دختر دارد، با گریه و زاری باران را نرم می‌کرد.

باران عابد که بود؟

این فرد نزدیک به خانواده باران عابد می‌گوید: باران در ایران آرایشگر بود، در سالن اپیلاسیون کار می‌کرد و یک‌بارهم با خود مهدی در دی ۹۸ در یک مسابقه آشپزی در لاهیجان شرکت کرده بودند. باران همیشه سعی می‌کرد پیش خانواده و دوستان پای انتخابش بایستد و مهدی را بالا نشان دهد. باران فکر می‌کرد مهدی همان آدم ضعیف گذشته ا‌ست و وقتی به کانادا برود می‌تواند او را مهار کند؛ اما دو ماه پیش رسید به کانادا و اینکه طی این دو ماه چه اتفاقی افتاد به زودی مشخص خواهد شد. راجع به پادکست آخرین شاهد، باران مشوق مهدی برای ساخت پادکست بود. به نظرم آخرین شاهد پرونده باران و مهدی، نزدیک‌ترین افراد به باران هستند، البته اگر باران اسرارش رو برای کسی گفته باشد.

آخرین اخبار «حقوقی و قضایی» را در صفحه حقوقی و قضایی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر