زمان مطالعه: 1 دقیقه

امیرتتلو به مرخصی می‌آید / آخرین خبر از تغییرات در وضعیت امیرتتلو

ماهها پس از دستگیری ومحاکمه امیرتتلو، خواننده جنجالی او به بند عمومی زندان منتقل شد و به گفته وکیلش حالا می‌تواند حتی به مرخصی هم بیاید.
01 مرداد 1403
شناسه : 121452
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121452
218+
بالا
ماهها پس از دستگیری ومحاکمه امیرتتلو، خواننده جنجالی او به بند عمومی زندان منتقل شد و به گفته وکیلش حالا می‌تواند حتی به مرخصی هم بیاید.

حادثه 24 - ماهها پس از دستگیری ومحاکمه امیرتتلو، خواننده جنجالی او به بند عمومی زندان منتقل شد و به گفته وکیلش حالا می‌تواند حتی به مرخصی هم بیاید.

مجید نقشی، وکیل تتلو درباره آخرین وضعیت موکلش در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری عوامل زندان و قضات محترم، از امروز آقاى امیر حسین مقصودلو (تتلو) به بند عمومى زندان انتقال پیدا کرد. این به آن معنى است که مانند سایر زندانیان از شرایط عمومى زندان استفاده خواهد کرد! مثلا دسترسى به تلفن، ملاقات هاى بیشتر با اعضای خانواده و بستگان نزدیکان و وکیل. هواخورى بیشتر، ورزش، کتابخانه وغیره. این خبر خوبى است، چون براى روحیه او حرکت بسیار مثبتى است. درخواست مرخصى از داخل زندان توسط زندانى ارائه می‌شود و پس از موافقت شوراى طبقه بندى و قضات اجراى احکام و ناظر زندان در صورت موافقت همگی زندانى به مرخصى می‌رود. امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

آخرین اخبار «حقوقی و قضایی» را در صفحه حقوقی و قضایی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر