زمان مطالعه: 1 دقیقه

محسن چاوشی در محرم 110 زندانی آزاد کرد

110 زندانی جرایم غیرعمد به همت محسن چاوشی خواننده پاپ کشور در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از زندان آزاد شدند.
31 تیر 1403
شناسه : 121388
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121388
118+
بالا
110 زندانی جرایم غیرعمد به همت محسن چاوشی خواننده پاپ کشور در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از زندان آزاد شدند.

  حادثه 24  - 110 زندانی جرایم غیرعمد به همت محسن چاوشی خواننده پاپ کشور در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از زندان آزاد شدند.

محسن چاوشی خواننده پاپ کشور با انتشار فراخوانی در صفحه مجازی خود اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد کرد.

به دنبال آن در مدت کوتاهی پس از انتشار این فراخوان مبنی بر حمایت از ۱۱۰ زندانی مالی و محکوم به پرداخت دیه ناشی از جرایم غیرعمد هواداران این چهره دست به کار شدند و با واریز مبلغی معادل یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان زمینه آزادی این تعداد زنداانی را فراهم کردند.

۱۱۰ زندانی جرایم غیرعمد پس از تهیه مبلغ باقیمانده از وجه مورد نیاز، در ایام حزن شیفتگان حسینی از زندان آزاد شدند.

روز دهم محرم سال جاری مردان و زنان دربندی از ۷ استان چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران، خراسان‌جنوبی، کرمان، کردستان و آذربایجان‌شرقی شرایط استخلاص‌شان در تکیه‌ی کوچیک دایر شده، فراهم شد و جمع زیادی از این افراد با استناد به استعانت مالی محسن چاوشی تا به امروز آزاد و جمعیت کمی نیز آخرین مراحل اداری را تا استخلاص نهایی از حبس سپری می‌کنند.

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر