زمان مطالعه: دقیقه

شوک شادی آفرین به بازنشستگان / افزایش حقوق دوباره بازنشستگان

آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳ | افزایش مجدد حقوق بازنشستگان از این زمان شگفتی آفرید/ شوک اول صبحی شادی بخش به بازنشستگان
30 تیر 1403
شناسه : 121282
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121282
364+
بالا
آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳ | افزایش مجدد حقوق بازنشستگان از این زمان شگفتی آفرید/ شوک اول صبحی شادی بخش به بازنشستگان

حادثه 24 - در این خبر به آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳، پرداخته شده است.

آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳

 

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تصمیم نخست ما این بود که این موضوع را از اول شهریور اجرا کنیم اما در جلسه ای که داشتیم مقرر شد از اول مرداد اعمال شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اول مرداد اعمال می شود.

مصطفی سالاری، با اشاره به مصوبه امروز دولت مبنی بر واگذاری معادل ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت های دولتی، افزود: این مصوبه با تاکید بر این بود که سازمان تامین اجتماعی دوباره به سمت بنگاه داری نرود.

وی ادامه داد: با واگذاری این سهام به سازمان تامین اجتماعی بابت تادیه دیون دولت، این امکان برای این سازمان فراهم می شود تا متناسب سازی حقوق بازنشستگان را انجام دهد.

سالاری اضافه کرد: متناسب سازی به این مفهوم است که غیر از افزایش سنواتی که در ابتدای سال داشتیم و در خرداد اعمال کردیم, متناسب با میزان دریافتی فعلی افراد بازنشسته و سنوات خدمتشان افزایش دوباره حقوق داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، با اشاره به اینکه بازنشستگان این سازمان حدود سه و نیم میلیون نفر هستند, گفت: با اجرایی شدن این موضوع، پرداخت حقوق ماهانه مستمری بگیران این سازمان از ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان اضافه خواهد شد.

سالاری افزود: تصمیم نخست ما این بود که این موضوع را از اول شهریور اجرا کنیم اما در جلسه ای که داشتیم مقرر شد از اول مرداد اعمال شود.

توجه به بهبود معیشت بازنشستگان کشور
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: ۷۵ درصد بازنشستگان حداقل بگیر هستند که این خود یک تبعیض آشکار است، باید نگاه ویژه‌ای به بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی و توسعه قدرت خرید و سبد خرید بازنشستگان شود.

نصرالله دریابیگی امروز در مراسم گرامیداشت هفته تامین اجتماعی که با حضور مسئولان، نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و کانون‌های بازنشستگان در سالن اجتماعات تامین اجتماعی ناحیه دو ساری برگزار شد، بر اجرای صحیح قانون، برقراری عدالت اجتماعی و کوتاه شدن رابطه فقر و غنا توسط مسئولین تأمین اجتماعی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه بهترین و سخت کوش‌ترین جامعه کارگری در مازندران هستند، افزود: ارتقای کیفیت زندگی و ‌معیشت بازنشستگان و کارگران، بهبود وضعیت درمان و بهداشت و تسهیلات رفاهی از جمله شاخص‌های مهمی است که باید بیش از پیش توسعه یابد.

وی در پایان خواستار هم‌گرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط در خصوص رفع مشکلات بازنشستگان و کارگران شد و بر حفظ و ارتقاء عزت و کرامت اجتماعی کارگران و بازنشستگان تاکید کرد.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر